PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inżynier!

  • 1. Data: 2007-02-21 22:13:49
    Temat: Inżynier!
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Hejka!

    Miałem tą przyjemność ukończyć Politechnikę, uzyskując tytuł inżyniera.
    To jakie mam wykształcenie średnie, niepełne wyższe, wyższe itp.
    Zgodnie z orzecznictwem SN osoba posiadająca wyższe wykształcenie powinna
    mieć tytuł magistra.
    Pozdrawiam.
    Tomek

  • 2. Data: 2007-02-21 22:21:00
    Temat: Re: Inżynier!
    Od: "J." <a...@m...pl>

    wyższe zawodowe. Kiedy SN orzekał, nie było jeszcze stopniowania studiów
    (studia I stopnia - zawodowe, II stopnia - magisterskie, III stopnia -
    doktoranckie)

    J.

  • 3. Data: 2007-02-22 18:42:52
    Od: adam <a...@w...pl>

    Wielki Miś napisał(a):
> [...]
    > To jakie mam wykształcenie średnie, niepełne wyższe, wyższe itp.
    > Zgodnie z orzecznictwem SN osoba posiadająca wyższe wykształcenie powinna

    post jest na poziomie szkoły podstawowej (jak można 4 lata zakuwać i nie
    wiedzieć z jakim wykształceniem skończy się szkołę || uczelnię),
    niestety masz wyższe (zniszcz koniecznie ten papier, nie przynoś wstydu
    inżynierom) :D

  • 4. Data: 2007-02-23 19:42:12
    Od: "JohnyBravo" <j...@b...net>

    Sugerujesz ze sedziowie SN skonczyli tylko szkole podstawowa?

  • 5. Data: 2007-02-24 06:27:38
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Wielki Miś napisał:
> [...]
    > To jakie mam wykształcenie średnie, niepełne wyższe, wyższe itp.
    > Zgodnie z orzecznictwem SN osoba posiadająca wyższe wykształcenie powinna

    to na studiach ci nie powiedzieli???
    :)

    pozdrawiam