PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Bratysławie

  • 1. Data: 2007-02-20 20:21:33
    Temat: Praca w Bratysławie
    Od: "svk" <p...@o...pl>

    Witam

    mam ofertę pracy w Bratysławie jako administrator systemów IT
    W związku z tym mam kilka pytań, może ktoś ma znajomych pracujących na
    Słowacji:
    Ile kosztuje wynajęcie mieszkania w Bratysławie?
    Ile procent pensji zostaje "na rękę" po odliczeniu składek, podatków itp.?
    Ile się płaci w Bratysławie na podobnym stanowisku: administrator, inzynier
    systemów IT (Windows, Unix) w "global company providing services in IT
    Outsourcing"?

    Będę wdzięczny za informację

  • 2. Data: 2007-02-20 21:27:20
    Temat: Re: Praca w Bratysławie
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    podpowiem tylko tyle, że jak szukałem informacji o UK to pierwsze co zrobiłem było
    wyszukaniem stron internetowych instytucji finansowych (odpowiednik urzędu
    podatkowego czy cos w tym rodzaju) i po nitce do kłębka (np. podatek po slowacku to
    daň; zdanenie wg http://slowniki.seda.pl/polsko-slowacki.html ).

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*