PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy

  • 1. Data: 2007-02-20 20:44:11
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 20-02-2007 o 21:45:46 Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>
    napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Mam dylemat. Dostałem ofertę pracy w konkurencyjnej firmie - waham się.
    > Generalnie jest lepiej ale pieniążki na start te same.

    Przypadkiem? Dokładnie te same?

    > W jak najlepszym tonie i naturalnie nie przekreślającym mojej
    > kandydatury chciałbym się do tej oferty odnieść i poprosić o symboliczne
    > 100 zł więcej. Jak to zrobić, jak to ująć? Jakieś pomysły?

    Jak to się stało, że dostałeś ofertę? Jak do tego doszło? Na jakim etapie
    jesteś?

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 2. Data: 2007-02-20 20:45:46
    Temat: Zmiana pracy
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Witam.

    Mam dylemat. Dostałem ofertę pracy w konkurencyjnej firmie - waham się.
    Generalnie jest lepiej ale pieniążki na start te same. W jak najlepszym
    tonie i naturalnie nie przekreślającym mojej kandydatury chciałbym się
    do tej oferty odnieść i poprosić o symboliczne 100 zł więcej. Jak to
    zrobić, jak to ująć? Jakieś pomysły?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-20 20:52:32
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 20-02-2007 o 21:52:54 Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>
    napisał(a):

    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Powiedz jak to się ma do tego o co zapytałem?

    Wydaje mi się, że negocjacje zależą od tego, kto wychodzi z ofertą. I
    jeszcze od paru innych rzeczy.

    Ale pewnie się mylę.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 4. Data: 2007-02-20 20:52:54
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Tomek P. napisał(a):
    > Dnia 20-02-2007 o 21:45:46 Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    [...]

  • 5. Data: 2007-02-20 21:20:31
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 21:45:46 +0100, Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >tonie i naturalnie nie przekreślającym mojej kandydatury chciałbym się
    >do tej oferty odnieść i poprosić o symboliczne 100 zł więcej. Jak to

    Generalnie to tak: "Nie mam wystarczającej motywacji, żeby zmienić pracę. Jeśli
    chcecie mnie mieć - dajcie więcej."

  • 6. Data: 2007-02-20 21:40:49
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Simon_di_Gaddo napisał(a):
> [...]
    > tonie i naturalnie nie przekreślającym mojej kandydatury chciałbym się
    > do tej oferty odnieść i poprosić o symboliczne 100 zł więcej. Jak to

    IMHO bez widocznej podwyzki nie ma sensu zmieniac pracy. Z tym ze
    podwyzej ja rozumiem, jako kasa ktora dostajesz za godzine pracy, a nie
    za miesiac, bo w jednej firmie miesiac = 12 godzin dziennie, a i tak sie
    nie wyrabiasz, a w innej 8 z luzami. Zatem jesli w jednej Ci wychodzi x
    zl za godzine i w drugiej x zl za godzine to bym nie zmienial. Chyba, ze
    w obecnej masz nie mile towarzystwo, a jestes pewien, ze w tamtej bedzie
    lepsze o niebo. Wtedy bym zmienil. (bo nie tylko kasa sie liczy).

  • 7. Data: 2007-02-20 22:03:15
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Tomek P. napisał(a):
    > Wydaje mi się, że negocjacje zależą od tego, kto wychodzi z ofertą. I
    > jeszcze od paru innych rzeczy.
    >
    > Ale pewnie się mylę.

    Nie, nie mylisz się, ale czasem można wybrać mniejszy 'burdel' od
    większego i parę jeszcze innych rzeczy wchodzi w grę...

  • 8. Data: 2007-02-20 22:04:54
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Generalnie to tak: "Nie mam wystarczającej motywacji, żeby zmienić pracę. Jeśli
    > chcecie mnie mieć - dajcie więcej."

    Super. Nawet nie masz pojęcia jak bardzo mi pomogłeś ;)

  • 9. Data: 2007-02-20 22:10:17
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    BadBB napisał(a):
> [...]
    > w obecnej masz nie mile towarzystwo, a jestes pewien, ze w tamtej bedzie
    > lepsze o niebo. Wtedy bym zmienil. (bo nie tylko kasa sie liczy).

    Właśnie chodzi raczej o warunki pracy, pewne zrozumienie, standardy
    współpracy...
    Z początkiem nowego roku zdołałem wywalczyć 25% podwyżkę w mojej obecnej
    firmie, co mnie na dzień dziesiejszy satysfakcjonuje. Jasne, że w nowej
    chciałbym zarabiać jeszcze więcej, ale biorąc za i przeciw, nie
    chciałbym zaskoczyć przyszłego pracodawcę wymaganiami, bo poza tą
    symboliczną podwyżką jestem zadowolony z zaproponowanych mi warunków.

  • 10. Data: 2007-02-21 06:06:27
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Simon_di_Gaddo" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Super. Nawet nie masz pojęcia jak bardzo mi pomogłeś ;)

    Jeżeli to pisałeś szczerze i rzeczywiście tak "odkrywcze" rady są dla ciebie
    na wagę złota, to sugerowałbym pozostanie tam, gdzie jesteś.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl