PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek 12,czy 6 m-cy?

  • 1. Data: 2007-02-21 16:14:05
    Temat: zasiłek 12,czy 6 m-cy?
    Od: "fafik" <f...@o...pl>

    Posiadam adres stały i tymczasowy. Jestem zarejestrowany w Urzedzie Pracy
    gdzie zasiłek przysługuje 12 miesięcy, ale chcę wrócić do miejsca mojego
    stałego zameldowania- a tu zasiłek przysługuje 6 m-cy.
    Czy przesyłając swoją kartę bezrobotnego zachowam prawo na 12 m-cy, czy
    wypłacą mi tylko do 6 miesięcy?
    Pozdrawiam.A.

  • 2. Data: 2007-02-22 06:13:34
    Temat: Re: zasiłek 12,czy 6 m-cy?
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 17:14:05 +0100, fafik napisał(a):

> [...]
    > stałego zameldowania- a tu zasiłek przysługuje 6 m-cy.
    > Czy przesyłając swoją kartę bezrobotnego zachowam prawo na 12 m-cy, czy

    Zgodnie z ostatnimi wyjaśneniami, niestety tylko przez 6 miesięcy :(

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl