PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy posrednictwa pracy - opinie?

  • 11. Data: 2005-01-12 15:59:33
    Temat: Re: Firmy posrednictwa pracy - opinie?
    Od: "GAWEŁ" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > co najgorsze czasami czlowiek jedzie kawal drogi by na miejscu dowiedziec
    > sie ze to chodzi np. o akwizycje (widzialem juz rozne ogloszenia super
    > brzmiace a okazywalo sie ze to lipa).
    > Sa jakies szanse "obejscia" tego? Chodzi mi o to czy mozna sie jakos
    > dowiedziec cos o potencjalnym pracodawcy (w celach odpowiedniego
    > "nastawienia sie")
    >
    > **********************************
    > Pozdrawiam
    > yetimir
    > Miałem taką sytuację ostatnio.Żona pojechała kawał drogi i lipa,tragedia.
    W nerwach mozna przynajmniej nawciskać takiemu pracodawcy ch...i przez telefon
    albo pojechać i wylać mu na mordę wiadro szamba,wynająć samolot podczepić
    ogromne szambo i wylać na dom ,miejsce pracy.Poważnie to należy czytać
    ogłoszenie dokładnie ,jak jest tel.to dzwonić i pytać jakie stanowisko
    proponują czyli wypytać dokładnie przez telefon jak nie chcą rozmawiać to olać.
    (oczywiście jeśli chodzi o pracę z podejrzanego ogłoszenia)

  • 12. Data: 2005-01-12 16:05:44
    Od: "yetimir" <yetimir#wytnij_to#@poczta.onet.pl>

    "GAWEŁ" wrote in message:
    > (oczywiście jeśli chodzi o pracę z podejrzanego ogłoszenia)

    No wlasnie w tym problem.
    Obecnie mam do czynienia z firma Most Wanted - co o niej sadzicie?

  • 13. Data: 2005-01-12 17:12:13
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "yetimir" <yetimir#wytnij_to#@poczta.onet.pl> wypłynęło z
    pasją:

    > No wlasnie w tym problem.
    > Obecnie mam do czynienia z firma Most Wanted - co o niej sadzicie?

    Raczej może być. Generalnie sprawdź najpierw: stronę WWW (jeśli firma nie
    ma, olej), kontakt z ogłoszenia (skrytka pocztowa, przyślij znaczki -
    olej), uważaj też, jeśli jedynym kontaktem jest komórka (jeśli włącza się
    poczta i każe dzwonić gdzie indziej, olej). Algorytm jest może uproszczony,
    ale skuteczny :)) - to coś w rodzaju filtru antyspamowego :)).

    Pozdro
    Coinneach

  • 14. Data: 2005-01-12 18:38:18
    Od: "Adam" <...@...c>

    Ostatnio spotkalem sie z przypadkiem koniecznosci placenia za udzial
    > w rekrutacji (moim zdaniem bardzo chore!). Slyszalem tez rozne rzeczy na
    > temat takich firm - od jednej skrajnosci po druga.
    > Jakie sa wasze opinie i doswiadczenia?

    Jesli ktos chce zaplaty za udzial w rekrutacji, jest zwyklym oszustem. Co do
    doswiadczen, mialem do czynienia z 3 firmami dzialajacymi na zasadzie
    posrednictwa pracy : Intersource (TempService - obecnie Randstad) -bardzo
    mile wrazenia:profesjonalna obsluga i przygotowanie Rekrutera; Adecco - jak
    wyzej - nic do zarzucenia; oraz Work Service - i tutaj zaskoczenie. Wiem, ze
    jest to duza firma ogolnopolska, natomiast ich biuro i styl pracy kompletnie
    rozni sie od standardow, jakie widzialem u konkurencji. Biuro (oddzial
    Krakow) zrobilo na mnie wrazenie, jakby zaraz mieli sie stamtad wyprowadzac,
    a osoby tam pracujace niestety ale nie wykazywaly oznak profesjonalizmu
    zawodowego (chodzi mi glownie o znajmosc psychologii rekrutacji, sposobu
    traktowania kandydata, wiedzy na temat przyszlego pracodawcy oraz poziomu
    znajomosci jezyka angielskiego osoby rekrutujacej).
    Dwie pierwsze firmy polecam zdecydowanie, natomiast nad wspolpraca z trzecia
    mozna sie zastanowic - czy nie jest to aby strata czasu (a czas to pieniadz
    :))

    Pozdrawiam
    Adam

  • 15. Data: 2005-01-12 21:37:22
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> napisał
    w wiadomości news:cs31vj$29c$1@opal.icpnet.pl...

    > Gdzieś z głębi "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>
    > wypłynęło z pasją:

    > MPiPS oczywiście :)

    już nie, nazwy Ministerstw zmieniają się w PL zbyt czesto, teraz jest MGiP
    http://www.mgip.gov.pl/

  • 16. Data: 2005-01-12 22:55:36
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    wypłynęło z pasją:

    > już nie, nazwy Ministerstw zmieniają się w PL zbyt czesto, teraz jest
    MGiP
    > http://www.mgip.gov.pl/

    uups :)

  • 17. Data: 2005-01-13 13:09:47
    Od: "tiras" <t...@o...pl>

    Użytkownik "yetimir" <yetimir#wytnij_to#@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cs2qbh$pn8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I pytanie najwazniejsze - na co zwracac uwage by nie zostac wyrolowanym
    > przez nieuczciwe firmy z tej branzy (bo i takie sie zdarzaja)?

    Kolego, każda firma które pobiera opłaty za tzw. "rekrutacje" to złodzieje.
    Poza tym pobieranie jakichkolwiek opłat od kandytatów jest nielegalne.
    Czasami te opłaty są ukryte pod hasłem "szkolenia". Moja rada jest taka -
    jak jesteś fachowcem w swojej branży i znasz język to sam szukaj pracodawcy
    i daj sobie spokój z tymi skurwys...mi "posrednikami". Powodzonka.
    TIRas (Scania R 580)

  • 18. Data: 2005-01-13 13:16:50
    Temat: kocesje Ministerstwa.. he he... ;-)
    Od: "tiras" <t...@o...pl>

    Aha, nie patrz kolego na "koncesje" i "zezwolenia" ministerstwa. Kupe
    firm-oszustów takie koncesje załatwia sobie bez problemu za kilkanaśćie
    tysięcy. Dlatego ufaj raczej swojemu intelektowi i pytaj ludzi. Bo ten
    "papierek" z ministerstwa to mozesz sobie w d.... wsadzić. Mnóóstwo firm
    które przewaliły ludzai na grubą kasę miało te "zezwolenia". Myśl i pytaj o
    wszystko.
    Pozdrawiam.
    TIRas (Scania R 580)

  • 19. Data: 2005-01-13 19:19:47
    Temat: Re: kocesje Ministerstwa.. he he... ;-)
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "tiras" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > które przewaliły ludzai na grubą kasę miało te "zezwolenia". Myśl i pytaj

    Owszem, wpis do rejestru to nieduzy problem, chociaz ostatnio wprowadzili,
    że aby uzyskać to potrzebna jest polisa OC ewentualnie kaucja gwarancyjna w
    gotówce.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 20. Data: 2005-01-13 23:27:42
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    ze 4 lata temu kumple chodzili do studenckiego biura pośrednictwa pracy
    i dostawali pracę dorywczą płatną po 8 zł/h na rękę w Warszawie -
    chciałbym teraz tyle zarabiać. Ciekawe czy mają coś dla tych co
    skończyli studia.

    JackyX