PracaGrupypl.praca.dyskusjeEurobank... › Re: Eurobank...
    From: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Eurobank...
    Date: Thu, 25 Mar 2004 10:42:58 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@fz114.internetdsl.tpnet.pl

    > Ojojoj. Chciales sie popisac swoja zanjomoscia tematu i pograzyc
    biednych
    > "bankowcow". Ale fajnie, nie?
    > Nie kazdy pracujacy w banku musi byc po bankowosci. Wazne, zeby znal
    sie na
    > tym co bezposrednio oferuje klientom.

    Ojojoj! Teraz mnie wkurzyles! Moje nieszczescie polega na tym, ze
    zalozylem w tym banku konto. Kiedy ktos mi wyslal kase z Belgii
    zaczely sie schody. Moje pytania byly spowodowane brakiem wplywu na
    konto kwoty z przelewu. Zyje na tym swiecie juz 50 lat i nie musze sie
    przed nikim popisywac w przeciwienstwie do Ciebie, popisales sie
    bowiem ignorancja podobna do personelu Eurobanku. Od urzednika banku,
    instytucji zaufania publicznego, oczekuje kompetencji zawodowej, tylko
    tyle lub az tyle. Rozumiem, ze masz potrzebe bycia dyzurnym
    dyskutantem na tym forum, ale nie rozumiem dlaczego piszesz cokolwiek
    tylko po to by pisac. Swoje frustracje mozesz rozladowac w inny sposob
    niz bezsensowne atakowanie innych.
    t.