PracaGrupypl.praca.dyskusje › Elektronik konstruktor - jak to wygląda w Polsce?

  • 11. Data: 2007-08-28 12:18:03
    Temat: Re: Elektronik konstruktor - jak to wygląda w Polsce?
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 28 Sie, 13:59, Piotr <p...@g...com> wrote:

    > Masowej może nie, ale na pewno jest miejsce dla urządzeń niszowych i to
    > tu w Polsce. Możesz mi wierzyć.

    I jak sie to przeklada na wielkosc rynku pracy dla projektantow/
    programistow i ich wynagrodzenia?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2007-08-28 20:48:51
    Od: Piotr <p...@g...com>

    glosnetu pisze:
    > I jak sie to przeklada na wielkosc rynku pracy dla projektantow/
    > programistow i ich wynagrodzenia?

    Powiem Ci, że wynagrodzenia są bliskie do tych z SGH ... . Rynek pracy,
    wiadomo - mniejszy, dużo mniejszy.

    --
    Piotr Piwko
    http://piotr.piwko.googlepages.com/

  • 13. Data: 2007-08-29 06:52:05
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 28 Sie, 22:48, Piotr <p...@g...com> wrote:

    > Powiem Ci, że wynagrodzenia są bliskie do tych z SGH ... . Rynek pracy,
    > wiadomo - mniejszy, dużo mniejszy.

    to tym bardziej podziekuje. Moje obecne wynagrodzenie tez jest bliskie
    temu z SGH, a rynek pracy olbrzymi i w desperacji szukajacy
    programistow j2ee.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 14. Data: 2007-08-29 20:28:44
    Od: " " <h...@g...pl>

    A ktoś może się pochwalić co robi (jaka działka) i za ile? Bo jak narazie to
    widzę raczej ogólniki i... mało konkretów.

    Ja sie mogę "pochwalić" że jako elektronik zarabiałem ok. 1600 na ręke -
    działka pomiarówka, instalacje, serwis. Rzuciłem...

  • 15. Data: 2007-08-31 18:27:52
    Od: qtzatl <a...@g...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Powiem Ci, że wynagrodzenia są bliskie do tych z SGH ... . Rynek pracy,
    > wiadomo - mniejszy, dużo mniejszy.

    tak jak i wszędzie, jedni na javie wyciągają 20k inni 2k, ale na
    podstwie tych co zarabiają 20k nie można mówić, że to norma. a średni
    statystyczny zarobek to około 3k właśnie(albo mniej) dla ele.

  • 16. Data: 2007-09-05 19:05:40
    Od: Tomek <t...@z...reklame.dziekuje.wp.pl>

    > Powiem Ci, że wynagrodzenia są bliskie do tych z SGH ... . Rynek pracy,
    > wiadomo - mniejszy, dużo mniejszy.

    To napisz jak zaczac.
    Ja mam te same umiejetnosci co Ty, jestem nawet po tej samej uczelni :)
    Po studiach wyladowalem w "wielkiej amerykanskiej korporacji" gdzie sa
    wspaniale mozliwosci rozwoju i kariery, tylko pensja dla programisty
    embedded jakas taka srednia.
    Marze o wlasnej dzialalnosci, chocby mialo byc to tyranie 24/7 na poczatku.

    pozdr
    Tomek

  • 17. Data: 2007-09-05 20:26:26
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    h...@g...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Ja sie mogę "pochwalić" że jako elektronik zarabiałem ok. 1600 na ręke -
    > działka pomiarówka, instalacje, serwis. Rzuciłem...
    Biuro konstrukcyjne Sonela - 2000-2500 netto.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski