PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadectwa pracy - zagineły

  • 1. Data: 2007-08-26 09:13:45
    Temat: świadectwa pracy - zagineły
    Od: "K.M.C." <k...@N...NIEgazeta.pl>

    jednej z firm których pracoałem zagineły moje świadectwa pracy.
    Pytanie jak teraz, przed przyszłym pracodawcą udoodnić staż i
    doświadczenie? Jak odzyskać świadectwa pracy?? - niektóre z firm w
    których pracowałem już nie istnieją :-(

    pozdrwiam

    --
    Krzysiek K.M.C.

  • 2. Data: 2007-08-26 09:27:00
    Temat: Re: świadectwa pracy - zagineły
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 26 Sie, 11:13, "K.M.C." <k...@N...NIEgazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Pytanie jak teraz, przed przyszłym pracodawcą udoodnić staż i
    > doświadczenie? Jak odzyskać świadectwa pracy?? - niektóre z firm w

    Po pierwsze, w biezacej firmie zostawia sie kopie swiadectw
    (przynosisz oryginaly, firma sobie na miejscu kopiuje).

    W kwestii odzyskania - jesli firmy istnieja, to uderz do nich i popros
    o duplikaty. Jesli nie istnieja - mozesz poszukac po archiwach,
    zwlaszcza (wylacznie?) jesli to byly firmy panstwowe, acz nie sadze,
    zeby to cos dalo.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2007-08-28 18:23:19
    Od: g...@w...polsl.pl

    On Aug 26, 11:13 am, "K.M.C." <k...@N...NIEgazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Pytanie jak teraz, przed przyszłym pracodawcą udoodnić staż i
    > doświadczenie? Jak odzyskać świadectwa pracy?? - niektóre z firm w

    Mozna isc do Zus-u i poprosic o wydanie potwierdzenia odnosnie okresu
    zatrudnienia u danego pracodawcy. Jesli byl to okres do 31.12.98 to
    nie ma problemu, problem moze byc w okresie pozniejszym (jesli
    pracodawca nie skladal raportow/innych dokumentow).