PracaGrupypl.praca.dyskusje › EMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie

  • 1. Data: 2004-03-31 17:13:53
    Temat: EMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie
    Od: "KG" <e...@w...pl>

    Pewien pan , przedstawiciel tej firmy gorąco mnie dziś namawiał do podjęcia
    "pracy" w Centrum Edukacji Eurpejskiej EMAR które ma powstać niedługo we
    Wrocławiu. To kolejna banda oszustów, tzw. "PIRAMIDA". Spotkania odbywają
    się w hotelach, barach itp. miejscach. Pan nie udziela konkretnych
    informacji o firmie, jedynie sprzedaje bilety na spotkanie rekrutacyjne :-)
    Tak więc jeżeli ktoś się wybiera do Hotelu Wrocław na niedzielne spotkanie
    04.04.2004 - odradzam. Pewnie parę osób zapłaciło 30 zł za bilet na tą
    iprezkę.
    Warto też poczytać :
    7&a=8677219

  • 2. Data: 2004-04-02 00:22:39
    Temat: Re: EMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "KG" <e...@w...pl> skribis:

    >Pewien pan , przedstawiciel tej firmy gorąco mnie dziś namawiał do podjęcia
    >"pracy" w Centrum Edukacji Eurpejskiej EMAR które ma powstać niedługo we
    >Wrocławiu. To kolejna banda oszustów, tzw. "PIRAMIDA".

    Przestrzez innych na http://www.oszustwa.com/forum/

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie daj sie oszukac! Zostales oszukany? Przestrzez innych!
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/

  • 3. Data: 2005-04-16 19:20:04
    Od: p...@p...onet.pl

    Gościu jeśli chcesz co kolwiek wypowiedzieć się na jakiś temat to go poznaj
    najpierw.

    Na niektórych amerykańskich i europejskich uniwersytetach network marketing jest
    już od wielu lat kierunkiem studiów. Absolwenci tego kierunku oraz ci, którzy na
    własny koszt dokształcali się u takich sław, jak: Max Beninnger, Prof. Dr
    Ollmann, Prof. Dr Birkenbiehl, Anthony Robbins, Michael Strachowitz, Brian Tracy
    czy Axel Bertling, stanowią dziś fundament światowego networku. Te prawdziwe
    elity nie tylko obróciły zdobytą wiedzę w praktykę, lecz są także w stanie
    przekazywać tę wiedzę w zrozumiały sposób swoim strukturom. Ten potwierdzony
    sukcesem cykl szkoleniowy jest w języku fachowym nazywany "learning by doing".
    Pilotażowy projekt o podobnym wzorze jest praktykowany już od kilku miesięcy
    przez polską firmę Emar's. Osoby, które interesują się branżą networku,
    otrzymują nie tylko podstawowe informacje, lecz także dużą wiedzę, którą można
    wykorzystać w praktyce. Trzyletni kurs Emar'su silnie podkreśla, że network
    marketing to nie biznes fluktuacji, lecz poważna gałąź gospodarki, która
    wykazuje się dynamicznym przyrostem. Emar's jest pierwszą na świecie firmą
    szkoleniową, która przygotowuje ludzi docelowo do pracy w network marketingu i
    pośredniczy w kontaktach z takimi firmami, wyłącznie etycznymi. Zalety kursu są
    dla jego uczestników oraz firm network marketingowych bardzo przejrzyste. Po
    pierwsze, uczestnik kursu decyduje, dla jakiej firmy chce pracować i jaki
    produkt sprzedawać. Po drugie, do etycznych firm networkowych docierają osoby,
    które wiedzą, czego chcą, a dzięki szkoleniom wiedzą, jak to osiągnąć.
    W roku 2004 ma zostać zrealizowany kolejny projekt firmy Emar's - pierwszy w
    Polsce Uniwersytet Network Marketingu. W przeciwieństwie do wielu firm, które
    chcą zbić przysłowiowe kokosy na szkoleniach, ta firma ma stosowne doświadczenia
    i praktykę zawodową, które pozwalają na przekazywanie know-how. Do dyspozycji
    kursantów jest też dobrze dobrana grupa referentów, która jest w stałym
    kontakcie z uznanymi na świecie trenerami, którzy doradzają firmie i wspierają
    ją w zakresie szkoleń. Koncepcja szkoleniowa Emar's nie ma na polskim rynku
    konkurencji.

    jak to przeczytasz to może trochę zrozumiesz
    z poważaniem jeden z kursantów.

  • 4. Data: 2005-04-16 19:52:22
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > jak to przeczytasz to może trochę zrozumiesz
    > z poważaniem jeden z kursantów.

    Jaki piekny tekst. Wzruszylem sie ... to prawie jak encyklika.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-04-16 20:58:22
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Ollmann, Prof. Dr Birkenbiehl, Anthony Robbins, Michael Strachowitz, Brian Tracy
    > czy Axel Bertling, stanowią dziś fundament światowego networku.

    Eeee... co to za sławy? Robbins i Strachowitz? Birkenbiehl?
    Brak na tej liście tak znanego przecież na całym świecie profesora Takimauy
    Skubiekury, który zaczerpnął dużą część swojej wiedzy z japońskich doświadczeń
    i zrewolucjonizował w dużej części metody światowego networku, uważam co
    najmniej za oburzające! Mam nadzieję, że tylko przez gapiostwo o nim nie
    wspomniałeś!

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 6. Data: 2005-04-16 21:01:10
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

> [...]
    > network marketing to nie biznes fluktuacji, lecz poważna gałąź
    > gospodarki jak to przeczytasz to może trochę zrozumiesz

    To wszystko prawda. Jak równiez to, że przez takich jak TY network
    marketing jest ośmieszany, a jego "ludzie" są równani do spamerów.
    Zrozum najpierw jedną z podstawowych zasad networku, a może pojmiesz
    z jakiego powodu jest tym, czym jest i dlaczego do działania i
    "przekonywania" nie używa się środków przekazu poblicznego, jak np.
    usenet. Przez tą Twoją litanię potwierdzasz nieprawdę, jakoby mlm
    było domeną ludzi "nawiedzonych". A prawdą jest, że tylko tacy (mam
    nadzieję margines) są widoczni właśnie tutaj i dlatego każdy
    "niewtajemniczony" ma prawo sądzić, że tacy są wszyscy.
    Ufff. Długi tekst wyjaśniający, ale mniejszych chyba nie rozumiesz,
    sadząc po długości twojego.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 7. Data: 2005-04-16 21:38:40
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Heh... dzisiaj mieliśmy prezentacje rewelacyjnych ściereczek czyszczących
    (cały zestaw, małe, duże, białe, niebieskie, zielone, na patyku i bez) za
    jedyne... uwaga....1700 zł.

    Starszy Pan, nie powiem sympatyczny dowiedziawszy się, że zarabiamy marnie,
    moja druga połowa 400 zł a ja na nauczycielskiej pensji też jakieś grosze
    chciał nas wciągnąć do biznesu (network).

    Ściereczki RAYPATH, cały zestaw na Allegro do kupienia za niecałe 700 zł.
    Widać czym się taki network żywi, zero reklamy, zero konkurencji, zysk na
    zestawie jak podał ów Pan ponad 500 zł (o ile, ktoś da się na to nabrać - z
    góry współczuję). Trzeba wyżywić całe drzewko przecież od sprzedawcy w górę
    to wiadomo, że marża musi być z gatunku kosmicznych.

    Z poważaniem
    Juzek Kocimientka

  • 8. Data: 2005-04-16 21:49:23
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-04-16, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > Eeee... co to za sławy? Robbins i Strachowitz?

    No coo Ty, nie słyszałeś? Nawet jedno miasto w Polsce jest nazwane od
    nazwiska tego drugiego!

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 9. Data: 2005-04-16 22:02:39
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Heh... dzisiaj mieliśmy prezentacje rewelacyjnych ściereczek
    > czyszczących (cały zestaw, małe, duże, białe, niebieskie, zielone,
    > na patyku i bez) za jedyne... uwaga....1700 zł.

    Czy może znany jest sposób, aby w jakiś sposób odzyskać złoto zawarte
    w tych ściereczkach?

    > Widać czym się taki network żywi, zero reklamy, zero konkurencji,

    Hmmm... Jest reklama "chodząca", czyli właśnie taki pan... więc nie
    zero reklamy. Inny "patent" reklamowy. Pewnie ma katalogi itp. Firmy
    wysyłkowe też działają na katalogach.
    Zero konkurencji w ściereczkach? Coś ich dużo widziałem w sklepach.
    Innej firmy, ale na tym właśnie konkurencja polega ;).
    A konkurencja np. w kosmetykach duża. Część firm tego typu nawt ma
    reklamę swoich produktów w telewizji albo gazetach.

    > Trzeba wyżywić całe drzewko przecież od sprzedawcy w górę
    > to wiadomo, że marża musi być z gatunku kosmicznych.

    Ej, to nie do końca tak... Jak na razie, to nie brakuje chętnych
    dziewcząt na sprzedawanie i używanie kosmetyków z takich firm.
    Nawet uczennic, więc to chyba znowu nie takie strasznie drogie
    a także chyba misi byc atrakcyjne. Pewnie, że są takie firmy, co
    mają ceny rodem z księżyca (przynajmniej na nasze warunki), ale
    dotyczy to wszelakich systemów sprzedaży. Sklepowych też.
    Należy po prostu przyjąć, że każdy sposób sprzedaży na swoje wady
    i zalety, jak też każdy towar i firma. A te niekoniecznie są takie
    same dobre dla każdego klienta. Co dla jednego wada, dla innego
    może być zaletą i odwrotnie.

    J.K.

  • 10. Data: 2005-04-16 22:21:04
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Mnie w sumie zastanowiło raczej to, że na Allegro taki zestaw idzie nabyć za
    niecałe 700 zł. I to by się zgadzało skoro ów Pan na jednym zestawie wyciąga
    ponad 500 (reszta pewnie idzie w górę). Oczywiście można nabyć na raty i w
    ogóle dostać to od ręki a pierwsza rata po 3 miesiącach. Pomijam akurat ten
    towar (bo ani to rewelacja, ani cena niezbyt interesująca) ale spodobał mi
    się sam pomysł nachodzenia ludzi po domach i prezentowania towaru. Może mam
    duszę domokrążcy? :)

    Z drugiej strony znajoma nabyła te ściereczki i po roku używania się
    poniszczyły.

    Z poważaniem
    Juzek Kocimientka