PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla każdego

  • 1. Data: 2004-03-31 16:25:40
    Temat: Praca dla każdego
    Od: "Maciek Gajdek" <m...@o...pl>

    Chcesz zarobić lub dorobić w bardzo łatwy sposób ?-jeśli masz dostęp do
    Internetu to wystarczy na to poświęcić około 2 godz. czasu dziennie. Napisz do
    mnie e-maila z tytułem: PRACA&INTERNET ,a uzyskasz więcej informacji na ten
    temat. Mój mail to: m...@o...pl Odpowiedź gwarantowana. SPRAWDŻ I PRZEKONAJ
    SIĘ-TO NAPRAWDE DZIAŁA!

  • 2. Data: 2004-03-31 17:06:59
    Temat: Re: Praca dla każdego
    Od: "TomS" <nandu|wytnij|@poczta.onet.pl>

    co, Twój mail?
    chyba najlepszy dowód, że działa to fakt zaśmiecania przez Ciebie grupy