PracaGrupypl.praca.dyskusje › co mam wybrac!!!

  • 1. Data: 2004-03-31 17:10:59
    Temat: co mam wybrac!!!
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    czesc
    Mam mały dylemat,mianowicie: odbyłam trzy miesieczny staż w laboratorium
    kontroli jakości(oczywiście bezpłatnie bo urząd pracy nie ma funduszy na
    to), po ty okresie szef zapropnował mi umowe o dzieło , pół etatu i 400
    netto. W tym samym czasie dostałam propozycje pracy w sklepie na umowe o
    prace i jakieś 800 netto. Dodam iż posiadam tytul magistra chemii.
    I co wy na to???
    Co wybrać laboratorium w którym lubie pracować? czy schować dyplom do
    kieszeni i stanąc za lada??
    pozdrawiam
    chemik

  • 2. Data: 2004-03-31 20:12:23
    Temat: Re: co mam wybrac!!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "CEDO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I co wy na to???
    > Co wybrać laboratorium w którym lubie pracować? czy schować dyplom do

    Zalezy od twojej sytuacji rodzinnej.
    Jesli jestes w stanie przebiedowac na tej umowie o dzielo pracujac w
    zawodzie, to jak najbardziej praca w zawodzie, plus doskonalenie
    kwalifikacji jezykowych itp. i dalsze szukanie pracy w zawodzie poparte
    posiadanym doswiadczeniem na ktore mozesz sie powolywac..
    Jesli wypadniesz z zawodu wyuczonego, to po jakis 2 latach nikle sa szanse
    powrotu - przegrywasz w oczach pracodawcy z absolwentem ktory rowniez nie ma
    stazu w zawodzie, a mozna zakladac, ze ma swiezsza wiedze akademicka.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    > pozdrawiam