PracaGrupypl.praca.dyskusjeEMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie › Re: EMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: EMAR lub EMAR'S - Ostrzeżenie
    Date: Sun, 17 Apr 2005 00:02:39 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Heh... dzisiaj mieliśmy prezentacje rewelacyjnych ściereczek
    > czyszczących (cały zestaw, małe, duże, białe, niebieskie, zielone,
    > na patyku i bez) za jedyne... uwaga....1700 zł.

    Czy może znany jest sposób, aby w jakiś sposób odzyskać złoto zawarte
    w tych ściereczkach?

    > Widać czym się taki network żywi, zero reklamy, zero konkurencji,

    Hmmm... Jest reklama "chodząca", czyli właśnie taki pan... więc nie
    zero reklamy. Inny "patent" reklamowy. Pewnie ma katalogi itp. Firmy
    wysyłkowe też działają na katalogach.
    Zero konkurencji w ściereczkach? Coś ich dużo widziałem w sklepach.
    Innej firmy, ale na tym właśnie konkurencja polega ;).
    A konkurencja np. w kosmetykach duża. Część firm tego typu nawt ma
    reklamę swoich produktów w telewizji albo gazetach.

    > Trzeba wyżywić całe drzewko przecież od sprzedawcy w górę
    > to wiadomo, że marża musi być z gatunku kosmicznych.

    Ej, to nie do końca tak... Jak na razie, to nie brakuje chętnych
    dziewcząt na sprzedawanie i używanie kosmetyków z takich firm.
    Nawet uczennic, więc to chyba znowu nie takie strasznie drogie
    a także chyba misi byc atrakcyjne. Pewnie, że są takie firmy, co
    mają ceny rodem z księżyca (przynajmniej na nasze warunki), ale
    dotyczy to wszelakich systemów sprzedaży. Sklepowych też.
    Należy po prostu przyjąć, że każdy sposób sprzedaży na swoje wady
    i zalety, jak też każdy towar i firma. A te niekoniecznie są takie
    same dobre dla każdego klienta. Co dla jednego wada, dla innego
    może być zaletą i odwrotnie.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej