PracaGrupypl.praca.dyskusje › E&Y zwalnia?

  • 11. Data: 2003-07-28 07:43:49
    Temat: Re: E&Y - pytanie z innej beczki
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    jd wrote:
    > Korzystajac z okazji pozwole sobie zadac pytanie do ludzi znajacych
    > troche te firme - jakie miejsce w hierarchii zajmuje osoba na
    > stanowisku konsultanta?

    o tu masz:
    http://careers3.accenture.com/locations/poland/TD_ma
    in_en_.asp#CD

  • 12. Data: 2003-07-28 10:34:12
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    jd <j...@R...o2.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Korzystajac z okazji pozwole sobie zadac pytanie do ludzi znajacych
    > troche te firme - jakie miejsce w hierarchii zajmuje osoba na
    > stanowisku konsultanta?

    Zazwyczaj konsultant to juz w miare samodzielne i przyzwoite stanowisko po stazyscie
    lub
    asystencie. Wyglada jednak na to, ze w EY jest inaczej :

    http://www.ey.com/global/content.nsf/Poland/Careers_

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 13. Data: 2003-07-28 10:35:08
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> wrote in

    /ciach.../

    > o tu masz:
    > http://careers3.accenture.com/locations/poland/TD_ma
    in_en_.asp#CD

    ...Accenture ? :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 14. Data: 2003-07-28 11:43:03
    Temat: Re: E&Y zwalnia?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Wookasch <w...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Pisalem o tym, jak sie pracuje - tzn. jaka jest atmosfera w firmie itp.
    > I wiem, ze na pewno nie jest tak jak w E&Y (oczywiscie pisze o firmie z big
    > 4)

    No to napisz o której. PwC, KPMG czy D&T? Przecież nic strasznego
    nie napiszesz, tym bardziej że ma to być pozytyw :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10374 dzień życia, sprawność

  • 15. Data: 2003-07-28 14:13:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski napisał:

    > Ciekawy jestem opinii.

    Prawda, ale nikt tego nie zmieni - już 5 lat temu słyszałem w mojej
    firmie oceny nt. np. pracowników Andersena [przejętego częściowo przez
    E&Y] - przychodząc do banku, nie wiedzieli co robi bank, przychodząc do
    płac, nie wiedzieli jak się liczy płace, olewali klientów wysyłając dwie
    tabelki do zrobienia, żeby już po terminie uroczo stwierdzić, że chodzi
    o inną tabelkę [ten motyw, dot. tych samych tabelek, przesyłanych na
    kserokopii w stanie wskazującym, że była używana do podpierania
    kiwających się mebli, powtarzał się co roku, tj. najpierw dwie, a
    później - poprawa do jednej], siedzenie u zleceniodawcy w celu kasowania
    maksymalnej kasy [w międzyczasie zażeranie pizzy i spanie], spotkania z
    których nic nie wynikało, ale które zjadały czas i można było
    wyprodukowac na ich podstawie kilka nieźle płatnych kartek itd.

    A najbardziej mnie rozbawiła akcja A. na billbordach pt. -
    przedsiębiorczość w internecie, w momencie kiedy polski magazyn WWW już
    od dłuższego czasu opisywał prawdziwą twarz tejże [przedsiębiorczości w
    internecie].

    Flyer

  • 16. Data: 2003-07-29 06:43:05
    Od: " Wookasch" <w...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > No to napisz o której. PwC, KPMG czy D&T? Przecież nic strasznego
    > nie napiszesz, tym bardziej że ma to być pozytyw :)

    Chodzi mi o KPMG. Wydaje mi sie, ze chociaz ciezka jest praca i siedzi sie
    tam czesto po godzinach, to jednak atmosfera jest zupelnie inna niz opisywana
    w E&Y.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2003-07-29 07:13:30
    Od: jd <j...@R...o2.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

> [...]
    stazyscie lub
    > asystencie. Wyglada jednak na to, ze w EY jest inaczej :

    OK, ale nie ma tam konsultanta. Sciezka kariery wg tego opisu to: Asystent -> Senior
    ->
    Menedzer -> Partner. Konsultanta brak :-(

    jd