PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne pytanie

  • 1. Data: 2003-03-29 21:41:28
    Temat: Dziwne pytanie
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    "Załóżmy, że poprosiłbym Pana o dostarczenie mi numeru karty kredytowej
    pewnego - obcego Panu - człowieka, jak by Pan tą informacje zdobył???"

    To jedno z pytań zadanych mi na rozmowie kwalifikacyjnej... Szczerze to
    zamurowało mnie, może ktoś wie jakich informacji moja odpowiedź miała
    dostarczyć ewentualnemu pracodawcy o ewentualnym pracowniku??

    --
    motto
    icq: 238159966

  • 2. Data: 2003-03-29 21:50:42
    Temat: Re: Dziwne pytanie
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) motto napisal(a) Sat, 29 Mar 2003 22:41:28 +0100:
> [...]
    >zamurowało mnie, może ktoś wie jakich informacji moja odpowiedź miała
    >dostarczyć ewentualnemu pracodawcy o ewentualnym pracowniku??

    Wystarczy byc:
    - informatykiem w e-banku (nie mowie ze w kazdym)
    - informatykiem w e-sklepie (nie kazdym)
    - zalozyc sklep internetowy honorujacy zaplate kartami
    - byc pracownikiem technicznym w sklepie z platnosciamia
    karcianymi
    itd

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 3. Data: 2003-03-29 22:10:01
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - zalozyc sklep internetowy honorujacy zaplate kartami
    > - byc pracownikiem technicznym w sklepie z platnosciamia
    Nie o to pytałem....

    motto
    icq: 238159966

  • 4. Data: 2003-03-29 22:31:11
    Od: "Greg" <U...@o...pl>

    "motto" w news:b653sv$qcs$1@news.telbank.pl napisał(a):

    > Szczerze to zamurowało mnie, może ktoś wie jakich
    > informacji moja odpowiedź miała dostarczyć
    > ewentualnemu pracodawcy o ewentualnym pracowniku??

    Byc moze chodzilo o sprawdzenie uczciwosci pracownika. Gdyby pytanie bylo
    przedstawione w formie:
    "Załóżmy, że poprosiłbym Pana o dostarczenie mi numeru karty kredytowej
    pewnego - obcego Panu - człowieka. Czy dostarczyłby mi Pan tę informację?"
    W takiej formie od razu wiadomo o co sie glownie rozchodzi. W przypadku
    pytania o sposob zdobycia informacji na co innego kladzie sie akcent.
    Osoba uczciwa nie da sie na to zlapac. Jesli ktos zacznie podawac sposoby
    to najprawdopodobniej nie widzi nic zlego w przekazywaniu takich
    informacji. To moze byc komunikat dla pracodawcy, ze to on moze kiedys byc
    panem, ktoremu "podpatrzono numer karty". Zwyczajnie pracownik dostanie od
    kogos z zewnatrz zlecenie zdobycia poufnych informacji i znajdzie na to
    sposob.
    Choc moze fantazja mnie nieco poniosla ;-P

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 5. Data: 2003-03-29 23:32:37
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "motto" <m...@o...pl> writes:

> [...]
    > zamurowało mnie, może ktoś wie jakich informacji moja odpowiedź miała
    > dostarczyć ewentualnemu pracodawcy o ewentualnym pracowniku??

    zapewne miala sprawdzic twoja uczciwosc.
    ja bym odpowiedziala, ze dysponowanie cudza karta kredytowa bez wiedzy
    tej osoby jest przestepstwem i nie zamierzam sie w to bawic.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2003-03-30 08:26:41
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamurowało mnie, może ktoś wie jakich informacji moja odpowiedź miała
    > dostarczyć ewentualnemu pracodawcy o ewentualnym pracowniku??

    to proste mim zdaniem. chodzilo o sprawdzenie uczciwosci.
    moja odpowiedz bylaby jedna - nie ma takiej mozliwosci !

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 7. Data: 2003-03-30 08:48:54
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Załóżmy, że poprosiłbym Pana o dostarczenie mi numeru karty kredytowej
    > pewnego - obcego Panu - człowieka, jak by Pan tą informacje zdobył???"

    A moim zdaniem to facet naczytal sie Mytnicka i teraz chcial sie popisac
    nietypowym pytaniem.

  • 8. Data: 2003-03-30 11:44:24
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "przemo77" <p...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A moim zdaniem to facet naczytal sie Mytnicka i teraz chcial sie popisac
    > nietypowym pytaniem.

    nie.
    takie pytania sa ukladane na ogol przez ludzi zawodowo zajmujacych sie
    rekrutacja albo psychologami, zazwuczaj na zyczenie pracodawcy.

  • 9. Data: 2003-03-30 19:10:52
    Od: "Adam" <t...@f...bo.spam>

> [...]
    > zamurowało mnie, może ktoś wie jakich informacji moja odpowiedź miała
    > dostarczyć ewentualnemu pracodawcy o ewentualnym pracowniku??

    Ja bym powiedzial, ze zadzwonil bym do tego czlowieka i zapytal go o numer
    karty, powolujac sie na szefa. Rozumiem ze z pytania nie wynika ze osoba ta
    jest rowniez obca szefowi.

    Adam

  • 10. Data: 2003-03-30 22:39:21
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

> [...]
    >zamurowało mnie, może ktoś wie jakich informacji moja odpowiedź miała
    >dostarczyć ewentualnemu pracodawcy o ewentualnym pracowniku??

    Numer karty kredytowej. Domyslam sie rowniez, ze
    prawdopodobnie imienia, nazwiska daty waznosci karty.
    Czyli danych potrzebnych do transakcji przy pomocy karty.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)