PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak najlepiej wykorzystac sytuacje (praktyka)

  • 1. Data: 2003-03-29 08:52:33
    Temat: Jak najlepiej wykorzystac sytuacje (praktyka)
    Od: "Greg" <U...@o...pl>

    Witam,

    Zostalem skierowany ze szkoly na odbycie praktyk w Urzedzie Miejskim
    (dzial informatyczny). To juz mam "odbebnione", ale chcialbym wykorzystac
    jak tylko sie da, mozliwosc zdobycia doswiadczenia zawodowego (oczywiscie
    za darmo), ktore jest dosc cenne. Rozmawialem juz z szefowa dzialu i wiem,
    ze chetnie korzystaliby z mojej pomocy nadal. Na koniec dostane
    zaswiadczenie o odbyciu praktyk w UM. Czy zamiast tego zaswiadczenia o
    praktykach lepiej postarac sie o jakis inny papierek? Chodzi o to aby ten
    okres jak najlepiej sie prezentowal. Na przyklad zamiast "praktyki" lepiej
    bedzie wygladac "wolontariat", albo wprost przeciwnie - praktyka jest
    najbardziej OK poniewaz wolontariat moze sugerowac, ze "lubie" pracowac za
    friko. Z drugiej jednak strony moglbym pozniej zaznaczyc, ze jesli idzie o
    prace, to nie tylko pensja mnie motywuje.
    O jakie jeszcze papierki powalczyc? Referencje w tej sytuacji sa
    jak najbardziej OK? Cos jeszcze?

    pozdrawiam
    --
    Greg