PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2003-03-29 12:22:31
    Temat: Urlop
    Od: "Piotr" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich
    Przebywam pol roku na delegacji za granica. Po powrocie chcialbym wziac urlop
    wypoczynkowy. Czy zaklad pracy musi mi go udzielic, czy ma moze prawo odmowic
    pojscia od razu na urlop ???

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-03-29 12:41:07
    Temat: Re: Urlop
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 29 Mar 2003 12:22:31 +0000 (UTC), "Piotr"
    <s...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Przebywam pol roku na delegacji za granica. Po powrocie chcialbym wziac urlop
    >wypoczynkowy. Czy zaklad pracy musi mi go udzielic, czy ma moze prawo odmowic
    >pojscia od razu na urlop ???

    Musi do końca marca za rok miniony. Ale to teoria. Co do urlopu za ten
    rok, to pracodawca udziela go uwzględniając wnioski pracowników ale
    tak, by zapewnić ciągłość pracy itd. itp., czyli w zasadzie nie musi.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775