PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzisiejsze ogłoszenie w GW -czy was też to śmieszy? › Re: Dzisiejsze ogłoszenie w GW -czy was też to śmieszy?
    From: "Harry" <H...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzisiejsze ogłoszenie w GW -czy was też to śmieszy?
    Date: Tue, 10 Aug 2004 13:21:22 +0200

    Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0c9d.0000075d.4117336a@newsgate.onet.pl...
    > "Do ekskluzywnego sklepu - zarobki 700zł netto"

    To ja ci powiem lepciejsze cos:

    Pewna dziewczyna dostała telefon: "Obsługa sekretariatu asystentka prezesa
    firma handlowa kooperująca z zagranicą.
    Bardzo dobre warynki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie".

    Sytuacja po skonfrontowaniu:
    Domek jednorodzinny (brzydki) w ogródku jakis burek szczeka, gruba baba
    wiesza pranie na linkach a mąż w Tshircie otwiera drzwi i zaprasza na
    rozmowe. Miejsce pracy w garażu, na czarno za 5 0 0 zeta na łape i po
    przejrzeniu kwitów kabdydatki zadowolony mówi: bardzo dobrze że zna pani
    język i ma wyższe wykształcenie. Myśle że bedzie sie Pani dobrze pracowało.

    Normalnie stanąłem jak wryty jak tego słuchałem....

    szczyt bezczelności lub nie wiem jak to określić.