PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzisiejsze ogłoszenie w GW -czy was też to śmieszy?

  • 11. Data: 2004-08-11 08:37:08
    Temat: Re: Dzisiejsze ogłoszenie w GW -czy was też to śmieszy?
    Od: "katarzynka" <k...@W...gazeta.pl>

    I co w tym dziwnego, takie zarobki w tym kraju. Niektorzy by wiele dali zeby
    miec 700 stów na rękę. I zależy w jakim regionie. Na Mazurach to jest bardzo
    dużo, w stolicy mało. Ale Warszawa to inne realia.....

  • 12. Data: 2004-08-12 14:35:22
    Od: "Iza" <k...@w...pl>

    Użytkownik "katarzynka" <k...@W...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cfclrk$ojd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    jest bardzo
    > dużo, w stolicy mało. Ale Warszawa to inne realia.....

    z tego co slyszalam "nie oplaca' sie pracowac za 700, jak mozna
    przekombinowac z budzetu panstwa ...

  • 13. Data: 2004-08-12 22:19:32
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Gdyby Wszyscy polacy zaczeli myśleć od początku tz. przemian to zarabiali by
    nie po 700 PLN a po 4.500 - 6.000 PLN i to powninna być realna płaca przy
    obecnych cenach, ale ludzie boją się utracić prawo nawet do zarabiania tych
    700,-zł. Nie wiem co masz na myśli " Jak można przekombinować" ponieważ ja
    nieznam nikogo kto mógłby w tym przypadku przekombinować, natomiast znam
    ludzi których niestać na minimum /lekarstwa,wyzywienie, czynsz/. W Szwecji
    bez kombinowania otrzymuje się normalną pomoc od państwa w tym zwrot za leki
    oraz pokrycie świadczeń za czynsz, światło czy telefon i można jeszcze
    zaoszcędzić. Natomiast inwalidzi n.ruchu otrzymują finanse na zakup
    samochodu bez jakich kolwiek kredytów typu PRON który zawsze odmawiał
    znajdując za kazdym razem inne podstawy aby nie udzielić pomocy w postaci
    pożycki BEZ BARIER. mm

  • 14. Data: 2004-08-12 23:44:29
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    leki
    > oraz pokrycie świadczeń za czynsz, światło czy telefon i można jeszcze

    A masz świadomość, że w Szwecji zaczyna brakować kasy na "pomoc od państwa"?

    pzdr,
    Aga

  • 15. Data: 2004-08-13 08:03:01
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cfgv9f$e4d$2@news.onet.pl>, aga.p wrote:
    > A masz świadomość, że w Szwecji zaczyna brakować kasy na "pomoc od
    > państwa"?

    Płacenie kilkudziesięcioprocentowych podatków każdemu może się znudzić.
    Zwłaszcza, że najczęściej jest tak, że jedni te podatki płacą, a inni
    z nich korzystają.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH