PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzięki wszystkim za tak wiele rad :)))

  • 1. Data: 2002-11-21 22:19:19
    Temat: Dzięki wszystkim za tak wiele rad :)))
    Od: "Sławomir Kubit" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki wszystkim za tak wiele rad :)))

    Dyrektor mojego oddziału niestety nie zgodził się na porozumienie stron bo
    jak twierdzi:
    centrala póżnie jabierze mu mój etat a roboty jest od ....

    Wię robie tak (nie wiem czy najlepiej)
    Jutro składam wypowiedzenie umowy i wysyłam do centrali,
    Pisze drugie pismo pt Wniosek o przyspieszony termin rozwiązania umowy o
    pracę w odwołaniu do Art 36 par 6

    Jesłi się nie zgodzą na 31.11 to porzuce prace i Kropeczka :)))

    Jeszcze raz wielkie dzięki

    Morro

  • 2. Data: 2002-11-22 08:29:11
    Temat: Re: Dzięki wszystkim za tak wiele rad :)))
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Kubit" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeszcze raz wielkie dzięki
    >
    > Morro
    >

    > Po co będziesz porzucał, rozchruj się nagle i obłożnie.
    Pozdrawiam
    ania

  • 3. Data: 2002-11-22 09:19:48
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

    > Pozdrawiam
    > ania

    ludzie, jak w tym kraju moze byc dobrze skoro daje sie takie rady? i do tego
    nie wstydzi sie napisac tego publicznie.
    zaraz odezwie sie kilku innych 'wspanialych' potwierdzajac ze tak nalezy
    zrobic bo ten faszysta pracodawca nie chce pojsc na ugode a trzyma sie
    regulaminu pracy.
    Co poradzilabys pracodawcy ktory nie potrzebuje pracownika?
    za takich jak Ty pozniej Ci naprawde chorzy sa szykanowani... no ale to juz
    nie jest wazne bo pracodawaca to faszyta, sk* i wszystko co najgorsze itp.

  • 4. Data: 2002-11-22 09:21:27
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2002-11-22 11:15:39
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Siuurrrr, jak pracodawcy kombinują i żerują na prcownikach to jest OK, to
    ich przywilej, a jak normalny człowiek chce normalnie decydowac o swojej
    karierze i zakończyć pracę normalnie (bo na przykład dostał lepszą
    propozycję) to mu się kłody pod nogi stawia. I nie twierdze że każdy
    pracodawca to faszysta ale najcześciej polega to na tym że pracownicy
    to -maksimum wysiłku i minimum efektu więc nie chrzań proszę że działanie
    polegające na zwyczajnym rachunku ekonomicznym zmierzającym do maksymalnego
    wykorzystania swoich umiejętności u innego procodawcy jest godne potepienia.
    Najczęściej obserowane zjawiska wśród prcodawców to trzymanie się kodeksu
    pracy wtedy kiedy jest to im na rękę. Kropka.
    Pozdrawiam :-)
    Ania
    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2002-11-22 11:47:54
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    A ja mam inny pomysł - skoro roboty jest od cholery a ty chcesz rzucić
    pracę, to może mogę wziąć twoją robotę :-)))

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2002-11-22 21:13:45
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Ania" <l...@p...onet.pl> writes:

    [....]

> [...]
    > wykorzystania swoich umiejętności u innego procodawcy jest godne potepienia.

    ?

    przepraszam, przyklad byl taki: udaj, ze chorujesz (vide: zalatw sobie
    L4 za lapowke) to wtedy twoj pracodawca i tak bedzie ci placil kase, a
    ty u innego juz sobie popracujesz.

    jak to jest uczciwe i normalny rachunek ekonomiczny.. to ja juz nie
    wiem co powiedziec.

    owszem, zdarzaja sie pracodawcy nieuczciwi, ale powiedz mi sama: jak
    oni maja byc uczciwi, jak co ktorys-tam pracownik TAK postepuje????

    potepiamy nieuczciwosc u pracodawcow - bo to wredne kapitalistyczne
    swinie - ale jak sami jestesmy nieuczciwi to jest cud malina, szczyt
    sprytu i obrotnosci.

    kalemu ukrasc krowe - zle; kali ukrasc krowe - dobrze! hura!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net