PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzięki wszystkim za tak wiele rad :))) › Re: Dzięki wszystkim za tak wiele rad :)))
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzięki wszystkim za tak wiele rad :)))
    Date: 22 Nov 2002 13:13:45 -0800

    "Ania" <l...@p...onet.pl> writes:

    [....]

    > ich przywilej, a jak normalny człowiek chce normalnie decydowac o swojej
    > karierze i zakończyć pracę normalnie (bo na przykład dostał lepszą
    > propozycję) to mu się kłody pod nogi stawia. I nie twierdze że każdy
    > pracodawca to faszysta ale najcześciej polega to na tym że pracownicy
    > to -maksimum wysiłku i minimum efektu więc nie chrzań proszę że działanie
    > polegające na zwyczajnym rachunku ekonomicznym zmierzającym do maksymalnego
    > wykorzystania swoich umiejętności u innego procodawcy jest godne potepienia.

    ?

    przepraszam, przyklad byl taki: udaj, ze chorujesz (vide: zalatw sobie
    L4 za lapowke) to wtedy twoj pracodawca i tak bedzie ci placil kase, a
    ty u innego juz sobie popracujesz.

    jak to jest uczciwe i normalny rachunek ekonomiczny.. to ja juz nie
    wiem co powiedziec.

    owszem, zdarzaja sie pracodawcy nieuczciwi, ale powiedz mi sama: jak
    oni maja byc uczciwi, jak co ktorys-tam pracownik TAK postepuje????

    potepiamy nieuczciwosc u pracodawcow - bo to wredne kapitalistyczne
    swinie - ale jak sami jestesmy nieuczciwi to jest cud malina, szczyt
    sprytu i obrotnosci.

    kalemu ukrasc krowe - zle; kali ukrasc krowe - dobrze! hura!

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net