PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gosp kilka pytan. › Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.praca.dyskusje
    Subject: Dzialalnosc gosp kilka pytan.
    Date: Tue, 5 Oct 2004 23:44:15 +0200

    Witam,
    Mam dwa pytania:
    1. Czy sa jakies szczegolne przepisy regulujace prace myjni samochodowej
    recznej. Wiem ze sa budowlane, ale ja nie buduje. Chce otworzyc biznes w
    istniejacym budynku. Szukalem w przepisach ale nic nie znalazlem. Bylem w
    sanepidzie, ale tam czeski film- nikt nic nie wie. Moze ktos z Was sie z tym
    zetknal- zwlaszcza w zakresie przepisow z ochrony srodowiska- czy jest
    obowiazek stosowania separatorow sciekow i odszlamiaczy, czy wystarczy
    stosowac srodki biodegradlne. Czy ktos moze mi wskazac jakies konkretne
    przepisy ktore o tym mowia.

    2. Czy ktos moze mi dostarczyc opinii na temat funduszy finansujacych start
    dzialnosci gosp. Mysle glownie o funduszu Mikro. Dzwonilem tam, rozmawialem,
    bylem na stronach www- wszystko swietnie i pieknie, ale jak to wyglada w
    praktyce, tzn czy dostane pieniadze czy dostaje je co dwusetny ? Chodzi mi o
    to czy warto tracic czas na ta zabawe- nie planuje duzej kwoty kredytu- nie
    wiecej niz 5-6 tysiecy. Moze jakies inne zrodla.

    Pytanie trzecie w promocji :-)
    Jakie stawki na reke zaproponowac pracownikom? Miasto o duzym bezrobociu-
    duzo ludzi o niskich kwalifikacjach.
    Jaka forme zatrudnienia przyjac aby bylo to DLA MNIE korzystne i zgodne z
    prawem: 1/74 etatu, zlecenie, na czarno, o dzielo ???

    Zalozenia sa takie:
    Ten interes dopiero startuje- nie wiem co bedzie nie chce wtopic.
    Nie chce inwestowac swoich pieniedzy- jesli je strace, nie bede ich mial,
    wole czyjes (pozyczka, dotacja itd)
    Na co uwazac, gdzie moge sie potknac
    --
    Jackare