PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy

  • 1. Data: 2002-09-04 22:24:26
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: "pawo" <...@N...dolby.enet.pl>

    Witam.

    Znalazlem sie w dosc dziwnej sytuacji, mianowicie:
    z koncem czerwca zakonczylem prace, dostalem pensje i pozegnalem sie z
    firma, dostalem swiadectwo pracy - niestety blednie wystawione, pracodawca
    powiedzial, ze swiadectwo poprawi i je dostane w ciagu kilku dni, niestety
    do tej pory owego swiadectwa nie mam a pracodawca jakos nie kwapi sie by mi
    je wystawic. Co moge zrobic w takiej sytuacji ?

    Druga sprawa to nie do konca jestem pewien czy moje umowy byly dobrze
    "zestawiane", najpierw mialem umowe "probna" na 3 miesiace nastepnie dwie
    umowy czasowe, gdzie okresem wygasniecia ostatniej byl 30.06.2002 - czy
    umowa na okres probny nie jest traktowana jako umowa czasowa ? Jesli tak to
    czy trzecia umowa nie jest traktowana jak umowa na czas nieokreslony ? Jesli
    tak to czy nie nalezal mi sie okres wypowiedzenia ?

    --
    p.
    Odpisujac na priv wytnij NO-SPAM