PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sądzicie o firmie CHOBOT

  • 1. Data: 2002-09-04 22:24:15
    Temat: Co sądzicie o firmie CHOBOT
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Firma ta produkuje meble w miejscowosco CHOBOT niedawno wywalili z tamtąd
    mojego kolege nie wie za co moze wieie cos wiecej na ten temat.

  • 2. Data: 2002-09-06 17:07:45
    Temat: Re: Co sądzicie o firmie CHOBOT
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Firma ta produkuje meble w miejscowosco CHOBOT niedawno wywalili z
    tamtąd
    > mojego kolege nie wie za co moze wieie cos wiecej na ten temat.

    Na temat Twojego kumpla, czy firmy?

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###

  • 3. Data: 2002-09-16 22:50:26
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl>

    > Firma ta produkuje meble w miejscowosco CHOBOT niedawno wywalili z tamtąd
    > mojego kolege nie wie za co moze wieie cos wiecej na ten temat.

    Jezeli Twoj kolega byl tam informatykiem, to sa dwie mozliwosci:
    1: Syn prezesa, 18-stoletni geniusz, z tytulem MCP amo ze juz nawet MCSE,
    cos spierd*lil w systemie, wiec cos nie dzialalo... Trzeba znalesc winnego.
    Syna prezesa sie nie dalo wyrzucic => wylecial Twoj kolega.
    albo 2:
    Drugi prezes, stwierdzil ze po co przy produkcji mebli kuchennych komputery
    wykorzystywac? To na pewno nie jest potrzebne, i ze jest to tylko wyciaganie
    kasy. I wywalil go.

    BTW.
    W siedzibie firmy, w Chobocie, jest masa, moim zdaniem, rewelacyjnych
    zdjec.Sa to glownie zdjecia rodziny prezesa, wykonane przez prezesa, co nie
    zmienia faktu ze sa naprawde warte obejrzenia.

    pozdrawiam
    Szymon Kunysz
    bezrobotny obecnie admin :(
    http://winnt.ntinternals.net/cv/