PracaGrupypl.praca.dyskusjeDział Personalny / Biuro doradztwa personalnego › Re: Dział Personalny / Biuro doradztwa personalnego
    From: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dział Personalny / Biuro doradztwa personalnego
    Date: Sat, 7 Sep 2002 02:06:29 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Wojciechowski" <k...@w...pl> postanowił uszczęśliwić
    całą ludzkość i ewentualnych kosmitów wiadomością
    > Jestem świeżo upieczonym absolwentem po psychologii pracy. Szukam pracy w
    > działach personalnych dużych zachodnich firm i w biurach doradztwa
    > personalnego. Niestety nie wiem ile mogę na w takich miejscach zarabiać.

    Witam kolegę z miasta i specjalizacji! Powiem życzliwie: w biurach doradztwa
    personalnego nie licz na dużo, po pierwsze to straszna amatorszczyzna, po
    drugie za grosze, po trzecie raczej nie na stałe. Co do zachodnich firm: tu
    na łapę dostaniesz przynajmniej 2000, ale raczej albo musisz kogoś tam znać,
    albo przejść jakiś skomplikowany proces rekrutacji. To, że nie masz
    doświadczenia, to najmniejszy problem, jeśli będziesz tam pasował i
    spodobasz się, to Cię wezmą. Warto starać się o praktyki w takich firmach i
    to z własnej inicjatywy, bo jeśli oni sami to ogłoszą, to będzie już dziki
    tłum. Czasem pomaga też Biuro Karier.
    Pozdro
    Coinneach