PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dystrybutor programu szkoleniowego o biznesie internetowym /Pilne/

  • 1. Data: 2006-08-21 11:45:55
    Temat: Dystrybutor programu szkoleniowego o biznesie internetowym /Pilne/
    Od: "michalbaran" <m...@w...pl>

    Chcialbym zaapelowac do wszystkich oponentów. Szczerze nie rozumiem
    dlaczego nie powinnismy sobie wzajemnie pomóc. Jesli chcecie
    wiedziec pieniedzy w obiegu jest na kazdego czlowieka 1.5 miliona
    dolarów. Przeciez to prawda, ze pieniadze leza na ulicy. To
    przeciez zadne ryzyko zaplacic raz w miesiacu 25 zlotych i
    otrzymac ten Program 21. Polacy jednakze ostro sie boja kazdego
    nowego pomyslu przeciez gdybysmy bardziej otwarci to ten system by
    zadzialal. Ja wszedlem w to od niedawna. Prosze o budujace
    podpowiedzi nie obrazliwe. Zastanówcie sie drodzy internauci, a
    kazdego kto chcialby sie dolaczyc do Program 21 zapraszam do
    wyslania maila pod m...@w...pl lub
    p...@o...eu

  • 2. Data: 2006-08-21 11:48:44
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 21-08-2006 o 13:45:55 michalbaran <m...@w...pl> napisał(a):

    > Ja wszedlem w to od niedawna. Prosze o budujace
    > podpowiedzi nie obrazliwe.

    Może od tego nie umrzesz, głowa do góry.

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-08-21 11:57:02
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia 21 Aug 2006 04:45:55 -0700, michalbaran napisał(a):

> [...]
    > wiedziec pieniedzy w obiegu jest na kazdego czlowieka 1.5 miliona
    > dolarów. Przeciez to prawda, ze pieniadze leza na ulicy. To

    bzdura, wartosci pienieznych na ziemi jest cos kolo 50 tys miliardow USD,
    to wychodzic ok 8300 USD na glowe.

    --
    http://the-foe.blogspot.com/

  • 4. Data: 2006-08-21 12:00:01
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 21 Aug 2006 04:45:55 -0700, michalbaran <m...@w...pl>
    w <1...@7...googlegroups.com
> [...]

    > dolarów. Przeciez to prawda, ze pieniadze leza na ulicy. To
    > przeciez zadne ryzyko zaplacic raz w miesiacu 25 zlotych i

    Gościu, 25 pln? Płacić za takie pierdy? Na głowę upadłeś?

    Za 25 pln to mogę coś konkretnego, na przykład pójść z żoną do kina, a
    nie płacić jakiemuś gościowi z drugiej strony monitora a potem robić z
    siebie wała na newsach żeby się odkuć.

    - Baco, a dalibyście Partii krowę?
    - Dałbym.
    - A konia?
    - Dałbym.
    - A owce?
    - Nie dałbym.
    - Dlaczego?
    - Bo mom.

    Przedstawiam pod rozwagę.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 5. Data: 2006-08-21 12:19:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu michalbaran porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > dolarów. Przeciez to prawda, ze pieniadze leza na ulicy. To
    > przeciez zadne ryzyko zaplacic raz w miesiacu 25 zlotych i
    Nie ma co, nazwisko masz odpowiednie:)
    Polecam zmiane adresu pocztowego, bo te emaile, ktore zes podal, to zbyt
    dlugo Ci nie posluza :)
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-08-21 19:16:56
    Od: m...@g...com

    the_foe wrote:

    > bzdura, wartosci pienieznych na ziemi jest cos kolo 50 tys miliardow USD,
    Nie prościej napisać 50 bilionów?

    p. m.

  • 7. Data: 2006-08-21 22:30:20
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 21:16:56 +0200, m...@g...com napisał(a):

    > Nie prościej napisać 50 bilionów?
    >
    > p. m.

    Rzymianie nie znali wiekszej liczby od 1000 i jakos zyli ;)
    --
    http://the-foe.blogspot.com/

  • 8. Data: 2006-08-22 07:24:11
    Od: "michalbaran" <m...@w...pl>

    To troche smieszne ze ty sie mnie czepiasz o nazwisko i generalnie
    myslisz ze ty jestes ten dobry a ja jakis zly czy cos. Chcesz zawalic
    email i wogóle. Troche jest mi przykro. Ja Tobie nic zlego nie chce
    zrobic myslalem o tej sprawie ze to dobry pomysl ale ok twoja broszka.
    Email faktycznie zawsze mozna zmienic ale ludzi ciezej.

  • 9. Data: 2006-08-22 07:26:15
    Od: "michalbaran" <m...@w...pl>

    Dla bacy krowa to wieksze ryzyko z reszta to jest zupelnie inna
    sytuacja to jest swiezy biznes i jeszcze duzo ludzi mogloby zarobic
    wiadomo ze pod koniec coraz mniej ale raczej nikt by nie stracil.
    Zreszta nie wiem dziwni jestescie.

  • 10. Data: 2006-08-22 07:28:59
    Od: "michalbaran" <m...@w...pl>

    Przepraszam ja mialem inne wiadomosci moze w moich info chodzi rowniez
    o nieruchomosci i cos innego jednak 50 tys miliardow dolarow wydaje mi
    sie troche malo gdy slysze ile maja pojedynczy miliarderzy. Nie wiem ja
    mialem swoje zrodlo info nie klamalem tylko mowilem co wiedzialem.