PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedawca w H&M

  • 1. Data: 2006-08-21 08:33:57
    Temat: sprzedawca w H&M
    Od: "Slawomirek M." <t...@t...pl>

    orientuje sie ktos ile wynosi wynagrodzenie w takim sklepie ?? zdaje sobie
    sprawe ze to pewnie od minimum od tysiaca ale moze ktos ma jakies
    doswiadczenie i moglby cos napisac jak wyglada praca jako sprzedawca w
    takich sklepach ?? interesuje sie moda i lubie sprzedawac wiec chcialbym
    robic co lubie ale kiedy mam pomyslec ze 600 zlotych do reki - 120 zlotych
    na dojazd (+ 2 godziny w autobusie dziennie) to sie zastanawiam czy nie
    lepiej isc do jakiejs podmiejskiej fabryki i narzekac na zycie jakie
    przepieprzone ;-) dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2006-08-23 07:59:16
    Temat: Re: sprzedawca w H&M
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "Slawomirek M." <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > orientuje sie ktos ile wynosi wynagrodzenie w takim sklepie ?? zdaje sobie
    > sprawe ze to pewnie od minimum od tysiaca

    ROTFL.
    Minium 1000 na rękę jako sprzedawca w sklepie z ciuchami?
    Z całym szacunkiem, ale zapomnij o takiej pensji :(

    JW.

  • 3. Data: 2006-08-23 13:20:46
    Od: "Slawomirek M." <t...@t...pl>

> [...]
    >
    > ROTFL.
    > Minium 1000 na rękę jako sprzedawca w sklepie z ciuchami?
    > Z całym szacunkiem, ale zapomnij o takiej pensji :(

    przepraszam za literowke, mialo byc "od minimum do tysiaca" ;-) czyli co
    blizej minimum ?? :-/

  • 4. Data: 2006-08-29 20:32:48
    Od: "tk" <t...@o...pl>

> [...]
    > na dojazd (+ 2 godziny w autobusie dziennie) to sie zastanawiam czy nie
    > lepiej isc do jakiejs podmiejskiej fabryki i narzekac na zycie jakie

    Mam znajoma ktora w VERO MODA czyli cos zblizonego do H&M zarabia 5 zl na
    reke, jest w stanie zarobic w ciagu miesiaca 1 tys.

  • 5. Data: 2006-08-30 19:32:10
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Z tego co słyszałam, to jest tam ciężka praca i do tego kiepska atmosfera
    pracy.
    Co do zarobków, to zależy jaki ma się etat.
    Są zblizone do w VERO MODA.Uważam, ze istotne sa tez dodatki do pensji,
    ktorych niestety
    w H&M nie ma. Gola pensja.

    Pozdr.