PracaGrupypl.praca.dyskusjeDystrybutor programu szkoleniowego o biznesie internetowym /Pilne/ › Re: Dystrybutor programu szkoleniowego o biznesie internetowym /Pilne/
    From: "michalbaran" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dystrybutor programu szkoleniowego o biznesie internetowym /Pilne/
    Date: 22 Aug 2006 00:24:11 -0700

    To troche smieszne ze ty sie mnie czepiasz o nazwisko i generalnie
    myslisz ze ty jestes ten dobry a ja jakis zly czy cos. Chcesz zawalic
    email i wogóle. Troche jest mi przykro. Ja Tobie nic zlego nie chce
    zrobic myslalem o tej sprawie ze to dobry pomysl ale ok twoja broszka.
    Email faktycznie zawsze mozna zmienic ale ludzi ciezej.