PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dystrybutor programu szkoleniowego o biznesie internetowym /Pilne/

  • 11. Data: 2006-08-22 07:36:36
    Temat: Re: Dystrybutor programu szkoleniowego o biznesie internetowym /Pilne/
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 22 Aug 2006 00:26:15 -0700, michalbaran <m...@w...pl>
    w <1...@p...googlegroups.c
    om> napisał:

    > Dla bacy krowa to wieksze ryzyko z reszta to jest zupelnie inna

    Gościu, ale ty głupi jesteś, nawet dowcipy ci trzeba tłumaczyć: Baca
    mówił, że dałby krowę i konia, bo ich nie miał, nie sądził, że będzie
    miał, więc mógł powiedzić cokolwiek. A owce miał, więc ich oddawać nie
    chciał.
    Teraz ci wytłumaczę analogię: jak baca miał owce, tak ja mam 25 złotych,
    których ci nie oddam.

    > sytuacja to jest swiezy biznes i jeszcze duzo ludzi mogloby zarobic

    AFAIK to chyba piramidy są ścigane.

    > wiadomo ze pod koniec coraz mniej ale raczej nikt by nie stracil.

    Słowo kluczowe _raczej_. A teraz usiądź i się skup: jeżeli wszyscy
    ludzie weszliby w ten śmieszno-szemrany interes, to skąd by się brały
    pieniądze dla tych ludzi?

    > Zreszta nie wiem dziwni jestescie.

    No jesteśmy dziwni - nie dajemy się nabraćłosiowi, który okazał się
    jeleniem i dał się nabrać komu innemu.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 12. Data: 2006-08-22 08:15:45
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: michalbaran [22 Aug 2006 00:24:11 -0700]:

    > myslisz ze ty jestes ten dobry a ja jakis zly czy cos

    Uściślając- chodzi raczej o to, że jesteś naiwny, żeby
    wręcz nie rzec od razu głupi.

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/
    - Zapraszam do lektury. Spróbuj przy tym pomyśleć...

    Kira

  • 13. Data: 2006-08-23 23:53:58
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "michalbaran" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .com...
    > Chcialbym zaapelowac do wszystkich oponentów.

    Zasadniczo nie nalezy komentowac nazwisk i ksywek.

    Ale w tym przypadku...

    sz.