PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe - jakie prawa

  • 1. Data: 2006-08-21 06:04:47
    Temat: studia podyplomowe - jakie prawa
    Od: "ireneus" <s...@g...pl>

    Witam

    Mam zamiar zacząć studia podyplomowe. Obecnie pracuję w starostwie
    powiatowym. Może ktoś wie z Państwa czy w takim przypadku mogę oczekiwać od
    pracodawcy jakichś udogodnień, np. wolnych dni lub (nawet!) dofinansowania.

    dziękuję

  • 2. Data: 2006-08-21 10:52:15
    Temat: Re: studia podyplomowe - jakie prawa
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    ireneus napisał(a):
> [...]
    > pracodawcy jakichś udogodnień, np. wolnych dni lub (nawet!) dofinansowania.

    z tego co mi wiadomo jak nie wysyła cię pracodawco na te studia tylko
    tak z własnej woli to nie możesz liczyć na nic. Ale mogę się mylić.

  • 3. Data: 2006-08-22 06:39:11
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    > z tego co mi wiadomo jak nie wysyła cię pracodawco na te studia tylko tak
    > z własnej woli to nie możesz liczyć na nic. Ale mogę się mylić.

    A jak pracodawca Cię wysyła ???
    To należą się jakieś wolne dni ???

  • 4. Data: 2006-08-22 07:08:38
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>