PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Dyplom do szuflady czy....
  • Data: 2003-05-10 08:09:58
    Temat: Dyplom do szuflady czy....
    Od: "Andy" <x...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co sądzicie o takiej sytuacji:

    Moje doświadczenie zawodowe to ok. 8 lat, mam wyższe wykształcenie + studia
    podyplomowe.

    Wkrótce stracę pracę w wyniku upadłości firmy.
    Jak się domyślacie, są możliwe dwa scenariusze:

    1. zarejstrować się jako bezrobotny i szukać odpowiadającej nam pracy
    2. przyjąć dowolną pracę (nawet fizyczną), która się trafi.

    Piszę tak, ponieważ wiem że mógłbym od czerwca podjąć właśnie pracę
    fizyczną - dosyć cieżką,
    przy produkcji tzw. "parafiny". Oczywiście, chyba wiązałoby się to
    "zatajeniem" dyplomu.
    Pensja prawdopobodnie byłaby podobna do dotychczasowej (czyli jakiś
    1000-1350 netto).

    Ciekawi mnie jedno - jak np. przyszli pracodawcy patrzą na to, że ktoś ni
    stąd, ni z owąd zaczyna pracować na stanowisku fizycznym - traktują to jako
    elastyczność, czy wręcz przeciwnie - że ktoś nie potrafi sobie radzić ??

    Czekam na Wasze sugestie.

    Andy