PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyplom do szuflady czy.... › Re: Dyplom do szuflady czy....
  • Data: 2003-05-10 09:11:02
    Temat: Re: Dyplom do szuflady czy....
    Od: "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc,

    ja jeszcze nie skonczylem studiow i dopiero szukam pracy, ale dam ci pare rad:

    - pojscie na zasilek jest psychologicznie niekorzystne i ogolnie jest to defensywne
    rozwiazanie;
    - pracowanie fizycznie (w polsce i w taki sposob) jest totalna porazka, jezeli jestes
    osoba wyksztalcona.

    wygladasz mi kogos, kto sie za bardzo w siebie nie wierzy. porzuc ta rutyne, nie mysl
    o bzdurach, podnies swoje kwalifikacje, zastanow sie w czym jestes naprawde dobry i
    jak to wykorzystac. znajdz lepsza i lepiej platna prace, na pewno ci sie uda - ze w
    kraju jest bezrobocie i kryzys, to nie znaczy ze nic sie nie da juz zrobic. zamiast
    myslec o zasilku i pracy fizycznej, pomysl o wlasnym biznesie, bo nie jestes skazany
    na bycie etatowym pracownikiem przez cale zycie. a jak juz tak bardzo chcesz pracowac
    fizycznie, to zalatw sobie cos za granica. bedziesz wielokrotnie wiecej zarabial i
    przy okazji poznasz nowy klimat.

    nie wiem, czy ci pomoglem, ale zycze powodzenia.. ;)