PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwie drogi do celu...

  • 171. Data: 2002-03-24 11:56:03
    Temat: Re: Bzdury piszesz
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > Po napisaniu odpowiedzi przypomnialo mi sie jeszcze kilka spraw, ktorych
    nie
    > poruszylem w pierwszym liscie a raczyl o nich wspomniec Jurek
    Chyba rzaczej Jarek. Sorry za literowke.

    Grzesieq

  • 172. Data: 2002-03-24 18:26:07
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Sat, 23 Mar 2002 08:10:10 GMT, "jarekg" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    >pierwszym roku, bo to naprawde nie jest takie trudne.
    >
    >na twoim miejscu zastanowil bym sie co piszesz, naprawde, programowania i
    >administrowania w kilka miesiecy ??

    Trzeba rozroznic dwie sprawy "nauczyc sie" a "umiec" bo to sa IMHO
    rozne sprawy. Ja tez moge powiedziec ze sie nauczylem C ale nie
    powiedzialbym ze go umiem, to zbyt gleboki temat zeby sie "naumiec" go
    w pare miesiecy, ale mysle ze na kierownika projektu bym sie nadawal.
    :)
    Pamietam ze byl taki aforyzm czy tez prawda zyciowa dotyczacy
    projektow informatycznych ze najgorszego programiste nalezy uczynic
    kierownikiem projektu zeby niczego nie sp...

    Pzdr
    Limfo

  • 173. Data: 2002-03-24 19:16:30
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > projektow informatycznych ze najgorszego programiste nalezy uczynic
    > kierownikiem projektu zeby niczego nie sp...

    podoba mi sie , musze to zapamietac ;-)

    pozdr
    jarekg

  • 174. Data: 2002-03-24 19:26:15
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

    a tak ku ciekawosci , scyzoryk ma kiepsko zabezpieczony system, no coz, ale
    przeciez to nie admin tyllko ...... kerownik ;-)

    pozdr
    jarekg

  • 175. Data: 2002-03-26 14:48:50
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo po tych wszystkich latach wysiadło mi zdrowie. Na jedno oko prawie
    > nie widzę. Kręgosłup też dokucza...
    >
    > Od roku szukam pracy. Znalazłem od 1 marca za 550zł! i zajmuję się
    > pisaniem instrukcji do programu, testowaniem i robieniem ikonek oraz
    > strony WWW.
    >
    > Wysyłałem wiele zgłoszeń, ale jeden Kamsoft odpowiedział, że mają mnie
    > w dupie, bo nie ma zajęcia dla ludzi z moim wykształceniem i
    > umiejętnościami. Inni nawet nie raczyli odpisać, żebym spadał.
    >
    > Natomiast koledzy nie mający pojęcia o programowaniu pracują w firmach

    sorry, ale coś chyba z Tobą nie tak jest (nie chcę Cię obrażać). Albo
    mieszkasz na "trudnym terenie" albo rzeczywiście nie masz wcale zmysłu
    praktycznego - tyle nauki, tyle umiesz, branża "topowa" i trudnosci ze
    znalezieniem pracy a potem taka niska pensja ?

    dziwne i smutne.

    M.