PracaGrupypl.praca.dyskusje › winobranie we Francji ...

  • 1. Data: 2002-03-13 15:15:55
    Temat: winobranie we Francji ...
    Od: "<<SEN>>" <s...@i...pl>

    "Piotr Żebrowski" napisał(a):

    > Użytkownik "Sylwester Kacprzyk" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jestes uczniem podstawówki .... czy robota na czarno? ....
    > ale IMO szukaja jelenia.... [wyzyjesz za 300 zł?]

    Jak czytałem tą odpowiedź nie wiedziałem czy się śmiac czy płakać.
    Mam wyższe wykształcenie. Świeżo po studiach.

  • 2. Data: 2002-03-13 15:57:05
    Temat: Re: winobranie we Francji ...
    Od: Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl>

    > Szczerze?
    > W Monachium.
    Chyba zartujesz!!!! Przez rok siedzialem w Hamburgu tworzac system w javie i
    przekonalem sie ze niemcy nie sa obecnie oaza dla informoli. Znalezienie pracy
    na green card graniczy obecnie z cudem, bo niemcow po prostu na to nie stac. A
    w monachium nowi przybysze nie sa mile widziani, bo brakuje tam przestrzeni
    mieszkaniowej. Trzeba poczekac az szwaby dzwigna sie z recesji!!!!

    pret

  • 3. Data: 2002-03-13 20:14:57
    Od: "<<SEN>>" <s...@i...pl>

    W dniu Wed, 13 Mar 2002 19:58:50 +0100, Michał M.
    <m...@s...pl> napisał:

    >Dlaczego, skoro będę więcej umiał?

    Oderwij się na chwilę od kompa. Rozglądnij dokoła, a odpowiedź sam
    znajdziesz.
    Jakoś nie widzę bogatych pasjonatów.
    Prędzej niedouczonych z układami.
    Przemyśl to stukając w kalwiaturkę kompa.

  • 4. Data: 2002-03-14 11:19:40
    Od: <g...@g...pl>

    > Czy ktos byl na winobraniu we Francji i moze mi powiedziec mniej wiecej, ile
    > kasy mozna przywiezc do Polski ?
    > Np. gdybym chcial cale wakacje tam byc (3 miesiace)

    nie slyszalem, zeby wionogrona mozna bylo zbierac w lipcu/sierpniu... to raczej
    koniec wrzesnia/poczatek pazdziernika.. ;)
    moj ojciec byl we francji. zalezy przy czym robisz. jezeli na magazynie to
    przywiziesz troszku mniej kasy, jezeli zbierasz - wiecej... tak ogolnie to
    okolo 2-2,5K na polskie...
    zbieranie ogorkow w niemczech lepiej sie oplaca, tam mozna wyciagnac do

    pozdr, sebastian sz.
    http://rappid.imaster.pl
    g...@g...pl
    GG: 773734