PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Bzdury piszesz
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bzdury piszesz
    Date: Sun, 24 Mar 2002 18:26:07 GMT

    On Sat, 23 Mar 2002 08:10:10 GMT, "jarekg" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    >pierwszym roku, bo to naprawde nie jest takie trudne.
    >
    >na twoim miejscu zastanowil bym sie co piszesz, naprawde, programowania i
    >administrowania w kilka miesiecy ??

    Trzeba rozroznic dwie sprawy "nauczyc sie" a "umiec" bo to sa IMHO
    rozne sprawy. Ja tez moge powiedziec ze sie nauczylem C ale nie
    powiedzialbym ze go umiem, to zbyt gleboki temat zeby sie "naumiec" go
    w pare miesiecy, ale mysle ze na kierownika projektu bym sie nadawal.
    :)
    Pamietam ze byl taki aforyzm czy tez prawda zyciowa dotyczacy
    projektow informatycznych ze najgorszego programiste nalezy uczynic
    kierownikiem projektu zeby niczego nie sp...

    Pzdr
    Limfo