PracaGrupypl.praca.dyskusje › Druk dla lekarza medycyny pracy. POMOCY!!!

  • 1. Data: 2003-09-01 07:37:31
    Temat: Druk dla lekarza medycyny pracy. POMOCY!!!
    Od: "Kenickie" <k...@b...pl>

    Witam.

    Mam mały problem. Pracuję w sklepie spożywczym i przy ostatniej kontroli
    sanepidu, mój szef został poinformowany, że coś takiego jak pracownicza
    książeczka zdrowia już nie obowiązuje.
    Więc ja jako pracownik, chcąc mieć aktualne badania muszę teraz:
    1) strzelić sobie RTG fotkę własnych płuc - no OK, do zrealizowania.
    2) z ową fotką, muszę wybrać się do lekarza medycyny pracy, i przy tej
    wizycie muszę mieć również wypełnione przez mego szefa jakieś zaświadczenie
    (że pracuję tu i tu, przy żywności, itp).

    I teraz mam problem, bowiem okazało się, że owo zaświadczenie musi być na
    konkretnym druku, który podobno można ściągnąć sobie z internetu.
    CZY KTOŚ WIE o jaki druk chodzi?? Jak się on konkretnie nazywa (ew. jaki ma
    symbol)?? Super by było gdyby ktoś podał konkretny link do niego. :-)
    Pomóżcie proszę.

    Pozdrawiam
    Marcin