PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwa dyplomy czy praktyka

  • 1. Data: 2003-08-31 19:51:27
    Temat: Re: dwa dyplomy czy praktyka
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Luki wrote:
    > Witam,
    >
    > Jako, ze ukonczylem wlasnie studia licencjackie (finanse i bankowosc w
    > pewnej niepublicznej Wyzszej Szkole) i zapisalem sie zaocznie na SUM
    > (ekonomia na Uniwersytecie) stoje przed wyborem:
    > - szukac jakiejs sensownej pracy aby po dwoch latach legitymowac sie
    > jako mgr z DOSWIADCZENIEM zawodowym,
    > - kontynuowac rownolegle SUM na mojej dotychczasowej uczelni by po
    > dwoch latach legitymowac sie PODWOJNYM DYPLOMEM.

    Doświadczenie jest wazniejsze jak drugi dyplom.

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl

  • 2. Data: 2003-09-01 16:35:25
    Temat: dwa dyplomy czy praktyka
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    Witam,

[...]

    Wiem, wiem to ma byc moja decyzja, a nie grupowiczow ale chcialbym poznac
    Wasze opinie.
    Dodam jeszcze, ze specjalizowalem sie (i nadal bede na Uniwerku) w
    europeistyce (do tej pory finanse i bankowosc UE, a teraz - Integracja).
    Sprawy finansowe, choc bynajmniej nie bez znaczenia, pozostawiam na chwile
    na boku i skupiam sie na tym co bedzie korzystniejsze dla mnie za dwa lata.

    Pozdrawiam,

    Luki

  • 3. Data: 2003-09-01 17:07:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Luki wrote:
> [...]
    > (ekonomia na Uniwersytecie) stoje przed wyborem:
    > - szukac jakiejs sensownej pracy aby po dwoch latach legitymowac sie

    Doswiadczenie i jeden dyplom

  • 4. Data: 2003-09-01 18:45:17
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Luki" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > - kontynuowac rownolegle SUM na mojej dotychczasowej uczelni by po dwoch
    > latach legitymowac sie PODWOJNYM DYPLOMEM

    podwójny dyplom?? Chcesz zrobić dwie magisterki Czy piszesz podwójny dyplom
    mając na myśli licencjata i magistra??

    pozdro

    wondol

    ---

  • 5. Data: 2003-09-01 19:35:30
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    Uzytkownik "wondoł" napisal:

    > podwójny dyplom?? Chcesz zrobić dwie magisterki Czy piszesz podwójny
    dyplom
    > mając na myśli licencjata i magistra??

    dwie magisterki (zaocznie Uniwersytet + dziennie tam gdzie roblem
    licencjata, na Wyzszej Szkole)

    Pozdrawiam,

    Luki

  • 6. Data: 2003-09-01 19:47:32
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    W takim razie chyba jednego magistra i doswiadczenie.

    jak bedziesz miał ochotę na dalszą naukę zrobisz sobie podyplomowo.

    pozdrawiam

    wondol

    ---

  • 7. Data: 2003-09-01 19:51:30
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Dwa lub więcej magistrów warto robić równolegle na państwowych uczelniach.
    Nie wiem jak jest na prywatnych czy są jakieś znizki dla wielobojowców??

    pozdrawiam

    wondoł

    ---