PracaGrupypl.praca.dyskusje › WARSZAWA - poszukuje INFORMATYKOW do grupy projektowej w celu prowadzenia teoretycznych projektow wdrazania SAP, DW, CRM itp.

  • 1. Data: 2003-08-31 16:15:14
    Temat: WARSZAWA - poszukuje INFORMATYKOW do grupy projektowej w celu prowadzenia teoretycznych projektow wdrazania SAP, DW, CRM itp.
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    TEMAT:WARSZAWA - poszukuje INFORMATYKOW do grupy projektowej w celu
    prowadzenia teoretycznych projektow wdrazania SAP, DW, CRM itp.

    Witajcie,

    Mam na imie Mariusz i jestem informatykiem i za 3 lata chce prowadzic
    projekty informatyczne.
    W chwili obecnej szukam pracy i ucze sie wszystkiego co moze mi pomoc w
    zdobyciu jej.

    W zwiazku z powyzszym szukam ludzi, ktorzy chcieliby sie wzajemnie uczyc
    prowadzenia projektow zgodnie z metodologiami PMI, Prince2. Wyobrazam sobie,
    ze stworzymy grupe ktora bedzie spotykac sie przynajmniej raz w tygodniu.

    pozdrawiam
    mariusz
    m...@S...onet.pl