PracaGrupypl.praca.dyskusje › menedżer ???

  • 1. Data: 2003-08-31 20:29:53
    Temat: menedżer ???
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    z praca oferowana :"Firma COLUMBUS CONSULTING sp. z o. o. (generalny
    przedstawiciel Krajowego Rejestru Długów - BIG SA) podejmie współpracę z
    menedżerami grup ubezpieczeniowych, kredytowych, leasingowych, kredytowych,
    handlowych i innych w celu sprzedaży nowego na polskim rynku produktu -
    abonamentu KRD - BIG SA. Oferujemy bardzo wysokie prowizje i motywacyjny
    system wynagradzania."

    Czyli co? Łapówki za nielegalne udostępnianie danych. Po co komu ludzie
    znający "kieszeń" ludzi i firm?
    Co myślicie?

  • 2. Data: 2003-08-31 20:35:16
    Temat: Re: menedżer ???
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > system wynagradzania."
    >
    > Czyli co? Łapówki za nielegalne udostępnianie danych. Po co komu ludzie
    Chodzi o dolaczenie nowego produktu do juz rozprowadzanych i wykorzystanie
    istniejacych kontaktow do jego sprzedazy. Ludzie z powodzeniem sprzedajacy
    zwlaszcza produkty finansowe znaja na tyle sytuacje swoich klientow, zeby z
    duzym prawdopodobienstwem sukcesu zaproponowac im kolejny.
    Klient chetniej kupi od znanego sobie agenta niz od kompletnie obcej osoby
    zanudzajacej go telefonami z prosba o spotkanie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-08-31 20:46:09
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > Klient chetniej kupi od znanego sobie agenta niz od kompletnie obcej osoby
    > zanudzajacej go telefonami z prosba o spotkanie.

    Ja to rozumiem ,bo to jest bardzo proste i logiczne. Jednak ludzie zajmujący
    się branżą: ubezpieczeniową, kredytową, leasingową, sami powinni się
    ineresować produktem KRD, powinno to być w ich interesie, chyba że te duze
    prowizje są za budowanie i uaktualnianie bazy danych. Czy ten konflikt
    interesów mi wyjaśniesz, bo chyba tu zachodzi ?

  • 4. Data: 2003-08-31 20:48:08
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Branże handlowe i inne mogą być dla picu, zeby uspic nasza czujnosc...

  • 5. Data: 2003-08-31 21:01:08
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > prowizje są za budowanie i uaktualnianie bazy danych. Czy ten konflikt
    > interesów mi wyjaśniesz, bo chyba tu zachodzi ?

    Wydaje mi sie, ze w wiekszosci firm tego typu, umowy sa skonstruowane w ten
    sposob, ze pojedynczy agent nie za bardzo ma mozliwosc oficjalnie dolaczyc
    nowy produkt z innej firmy do oferty, sa zastrzezenia w umowach wspolpracy..
    Natomiast menager, zwlaszcza wyzszego szczebla, legitymujacy sie dobrymi
    wynikami podleglej grupy ma szersze pole manewru i moze zwrocic sie z prosba
    o wyrazenie zgody na cos takiego do przelozonych. Zwlaszcza firmy
    ubezpieczeniowe probuja teraz roznych eksperymentow z dodatkowymi
    produktami, liczac na mozliwosci dotarcia do klienta z innej strony, zeby po
    jego oswojeniu moc przejsc do ubezpieczen.
    Nie sadze, zeby w ten sposob probowano dojsc do samych danych adresowych.

  • 6. Data: 2003-08-31 21:20:37
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Nie sadze, zeby w ten sposob probowano dojsc do samych danych adresowych.
    Nie danych ardesowych, bo jest milion innych prostrzych i tanszych sposobów.
    Myślę o danych finansowych. Moze i firmy ubezpieczeniowe potrzebuja
    dodatkowych usług, ale firma kredytowa nie moze dorabiac na agencji modelek,
    owszem moze zainwestowac ale to co innego.
    Chcą podkupić (bo nie zatrudnić) ludzi z pewną specyficzną ( ogólnie tajną )
    wiedza, w zamian za prowizję, to nie jest sprzedaz encyklopedii PWN.
    Kontroler bankowy czy ktos podobny nie moze "wynosić" danych klienta jak
    lekarz karty choroby. Jesli potrzebowali by ludzi ze znajomością rynku i
    klientów zaproponowali by prace a nie współprace. Po co im ktoś kto nie
    będzie aktualizował kondycji finansowej i zobowiązań pana X czy firmy Y ?
    Codziennie przybywa oszustów, wiec trzeba być na bieżąco.
    Sławek

  • 7. Data: 2003-08-31 21:26:22
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    . Po co im ktoś kto nie
    > będzie aktualizował kondycji finansowej i zobowiązań pana X czy firmy Y ?
    > Codziennie przybywa oszustów, wiec trzeba być na bieżąco.

    Czy Ty wiesz czym zajmuje sie KRD i do kogo skierowana jest ich oferta
    (czytaj, kto im placi za mozliwosc skorzystania z uslug)?

  • 8. Data: 2003-08-31 21:37:58
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Czy Ty wiesz czym zajmuje sie KRD i do kogo skierowana jest ich oferta
    > (czytaj, kto im placi za mozliwosc skorzystania z uslug)?

    A ty wiesz czym sie zajmuję ???Czy znasz tylko założenia??? Kiedyś myslałem
    ze Rywin jest producentem filmowym, Łapiński ministrem, a Wieczerzak
    prezesem powaznej firmy.Lekarze tez wipisuja biednym ludziom bardzo drogie
    leki i nie akceptują polskich tanich odpowiedników, to dlatego ze sa
    przekonani o słusznosci swoich działan. Tak to jest, jeden jest ministrem,
    drugi złodziejem, a tzreci chce wiedzieć kto jest kim.

  • 9. Data: 2003-08-31 21:41:41
    Od: "tj" <5...@n...wp.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    prosba
    > o wyrazenie zgody na cos takiego do przelozonych.
    Czesc!
    Moim zdaniem, firma prowadząca KRD szuka przedstawicieli, pracujacych,
    ktorych nie trzeba utrzymaywac, poza prowizja. Produkt KRD jest znany od lat
    jako DEBT, z ta roznica, ze teraz uregulowno to prawnie. Piszac w ogloszeniu
    menedzer nie mieli na mysli forsowanie przez kierownikow nowego produktu w
    swoich sieciach sprzedazy tylko przedstawicieli, ktorzy oprocz ubezpieczen i
    etc beda tez sprzedawali produkt, ktory nie jest dla nich konkurentem czyli
    KRD BIG.

    pozdrawiam
    tj