PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doswiadczenie ?

  • 1. Data: 2004-03-14 14:35:08
    Temat: Doswiadczenie ?
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    Czesc
    Jak przedstawic,pracodawcy zagranicznemu moje doswiadczenie z polski?Np. oni
    maja wymagania odnosnie 1 roku programowania w czyms tam.I powiedzmy,ze ja
    mam tego typu doswiadczenie, ale jak to wykazac ? Bo to,ze napisze , ze
    zrobilem to i to i tamto to troche moze byc watpliwe. I jeszcze jedno,jak w
    CV zaznaczyc, ze zgadzam sie na cos takiego,ze np. pracuje u nich przez
    miesiac na probe i po miesiacu moga mi niezplacic jesli niesa, zadowoleni po
    prostu mnie zwalniaja,jakby i nieponosza rzadnych kosztow.
    Jarod

  • 2. Data: 2004-03-14 18:58:02
    Temat: Re: Doswiadczenie ?
    Od: "Arek Karas" <k...@2...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam tego typu doswiadczenie, ale jak to wykazac ? Bo to,ze napisze , ze
    > zrobilem to i to i tamto to troche moze byc watpliwe. I jeszcze jedno,jak
    A jak bys to wykazal pracodawcy polskiemu ? z zagranicznym dokladnie tak
    samo.

> [...]
    po
    > prostu mnie zwalniaja,jakby i nieponosza rzadnych kosztow.
    W "cywilizowanym" swiecie nie ma czegos takiego - od tego jest rekrutacja,
    aby stwierdzic czy sie nadajesz czy nie. Jak cie przyjma na okres probny
    (np. w niemczech moze to byc do 6 miesiecy), to pracujesz i masz kase, jak
    twoja praca sie nie podoba, no to zegnaj.

    Pozdr.
    AK

  • 3. Data: 2004-03-14 22:41:15
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > A jak bys to wykazal pracodawcy polskiemu ? z zagranicznym dokladnie tak
    > samo.

    Ale polskiemu moge,pokazac np.umowy o dzielo ktore chyba sa pewnym dowodem?A
    zagraniczny pracodawca... moze miec drobny klopot ze zrozumieniem,tego typu
    dokumentow( skoro sa po polsku). Wogole jestem ciekaw jak wyglada sprawa
    udowadniania tego co sie umie ewentualnemu pracodawcy? Tzn. chodzi oto,ze ja
    pisze,ze umiem to i to, i mam doswiadczenie np.0,5 roku w tym i tym. Ale jak
    tego dowiesc ? Jesli np.to co zrobilem to byl projekt bazy danych i ona
    pracuje sobie na serwerze wewnatrz firmy...
    Jarod

  • 4. Data: 2004-03-14 22:53:21
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

    Jesli np.to co zrobilem to byl projekt bazy danych i ona
    > pracuje sobie na serwerze wewnatrz firmy...

    Zrobiles projekt i nic sobie nie zostawiles ''na pamiatke'' ?

    ---

  • 5. Data: 2004-03-15 01:44:08
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ale jak
    > tego dowiesc ? Jesli np.to co zrobilem to byl projekt bazy danych i ona
    > pracuje sobie na serwerze wewnatrz firmy...

    Opisz funkcje wdrozonego rozwiazania i popros firme o potiwerdzenie, ze
    takie cos chodzi w firmie i sa zadowoleni. Zobacz na stronach roznych firm,
    jak zamieszczaja referencje od swoich klientow, w formie krotkiego listu
    pochwaknego.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##