PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pascal- ankieterzy?

  • 1. Data: 2004-03-13 16:05:48
    Temat: Pascal- ankieterzy?
    Od: "Kristofenes" <d...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Szanownych grupowiczów pracował w ubiegłych latach jako ankieter
    dla wydawnictwa Pascal? Jeśli tak to chciałbym wiedzieć jak ta praca
    przebiegała, mianowicie:
    -ile potrafiliście zrobić dziennie ankiet?
    -w jakim czasie udało się przeprowadzić wam ilość zleconych ankiet?
    -jaką stawkę udało się wam wynegocjować za jedną akietę?
    -i przede wszystkim czy ta firma jest słowna w wypłacaniu należności i ile
    czekaliście na wynagrodzenie?
    Za każdą informację będę serdecznie wdzięczny.

    Pozdrawiam,
    Kristofenes

  • 2. Data: 2004-03-14 00:12:53
    Temat: Re: Pascal- ankieterzy?
    Od: "Jakub Wysocki" <j...@u...o2.pl>

> [...]
    > czekaliście na wynagrodzenie?
    > Za każdą informację będę serdecznie wdzięczny.

    ja się nad tym zastanawialem, ale w sumie warunki sa takie, ze zawsze moga
    Cie kopnąć w dupkę ;(
    co roku widze te same oglaszenia, wiec pewnie trudno im namowic ludzi by
    drugi raz dla nich pracowali