PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoswiadczenie ? › Re: Doswiadczenie ?
    From: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doswiadczenie ?
    Date: Sun, 14 Mar 2004 22:41:15 +0000 (UTC)

    > A jak bys to wykazal pracodawcy polskiemu ? z zagranicznym dokladnie tak
    > samo.

    Ale polskiemu moge,pokazac np.umowy o dzielo ktore chyba sa pewnym dowodem?A
    zagraniczny pracodawca... moze miec drobny klopot ze zrozumieniem,tego typu
    dokumentow( skoro sa po polsku). Wogole jestem ciekaw jak wyglada sprawa
    udowadniania tego co sie umie ewentualnemu pracodawcy? Tzn. chodzi oto,ze ja
    pisze,ze umiem to i to, i mam doswiadczenie np.0,5 roku w tym i tym. Ale jak
    tego dowiesc ? Jesli np.to co zrobilem to byl projekt bazy danych i ona
    pracuje sobie na serwerze wewnatrz firmy...
    Jarod