PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop uzupełniający czy proporcjonalny

  • 1. Data: 2008-09-14 21:48:23
    Temat: Urlop uzupełniający czy proporcjonalny
    Od: e...@p...onet.pl

    W lipcu 2006 skończyłam studia,od 15 września 2006 do 14 września 2007
    byłam na stażu skierowanym przez Urząd Pracy,od 15.09.2007 do
    31.08.2008 byłam zatrudniona na umowę o pracę,która została
    przedłużona o kolejny rok.Czy z dniem 15 września należy mi się urlop
    uzupełniający(6 dodatkowych dni)czy tylko urlop proporcjonalny czyli 2
    dodatkowe dni(8/12*20,4/12*26).Moja księgowa wyliczyła mi 2 dni
    dodatkowe czyli naliczyła mi proporcjonalnie.Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-15 15:28:07
    Temat: Re: Urlop uzupełniający czy proporcjonalny
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    6 dni, nawet gdyby uzupelniajacy nalezal sie od 31 grudnia ;)

    --
    Jean

  • 3. Data: 2008-09-16 05:32:07
    Od: e...@p...onet.pl

    Moja księgowa uważa,że proporcjonalnie ponieważ miałam umowe do końca
    sierpnia(została przedłużona o kolejny rok) i do tego momentu czyli do
    sierpnia liczy mi podstawa z 20 a od września z podstawy 26.

  • 4. Data: 2008-09-16 06:36:53
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    Moja księgowa uważa,że proporcjonalnie ponieważ miałam umowe do końca
    sierpnia(została przedłużona o kolejny rok) i do tego momentu czyli do
    sierpnia liczy mi podstawa z 20 a od września z podstawy 26.

    Ja tez uwazam tak jak Jean. Należy Ci się dodatkowo 6 dni

  • 5. Data: 2008-09-19 17:37:58
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Mon, 15 Sep 2008 22:32:07 -0700 (PDT),
    e...@p...onet.pl zakodowal:

    >Moja księgowa uważa,że proporcjonalnie ponieważ miałam umowe do końca
    >sierpnia(została przedłużona o kolejny rok) i do tego momentu czyli do
    >sierpnia liczy mi podstawa z 20 a od września z podstawy 26.

    Proporcjonalnie tylko przy zmianie pracodawcy na innego.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2008-09-19 18:39:06
    Temat: Re: Urlop uzupełniajšcy czy proporcjonalny
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Kaizen pisze:
    > Pieknego dnia Mon, 15 Sep 2008 22:32:07 -0700 (PDT),
    > e...@p...onet.pl zakodowal:

    > Proporcjonalnie tylko przy zmianie pracodawcy na innego.

    No i tu można się czepiać, bo wychodzą zagmatwane przepisy.
    Umowa się rozwiązała, pracodawca powinien wypłacić ekwiwalent,
    ewentualnie strony mogą podpisać porozumienie w sprawie wykorzystania
    urlopu w czasie następnego stosunku pracy. Jakby wypłacał ekwiwalent,
    toby musiał liczyć z 20 dni /może nawet do tego okresu wystawić
    świadectwo pracy/. Z drugiej strony jeżeli dobry pracownik, to można
    zawsze policzyć jako 26 dni przysługującego urlopu.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu