PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcesz pracowac w Policji ? To ogloszenie jest dla Ciebie

  • 1. Data: 2008-09-14 14:52:17
    Temat: Chcesz pracowac w Policji ? To ogloszenie jest dla Ciebie
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcesz pracowac w Policji ? To ogloszenie jest dla Ciebie:

    Posiadam wszystko co jest potrzebne do zdania egzaminu do Policji, czyli :

    Nowy Test Wiedzy Ogólnej z 6.06.2008 roku

    420 odpowiedzi na pytania z zakresu:
    - Administracji Publicznej
    - Funkcjonowania Policji
    - Bezpieczenstwa Publicznego

    310 obowiązywalo do 28 czerwca 2008 roku

    Odpowiedzi opracowywałem osobiscie z róznych kodeksów..I zajeło mi to około
    2 tygodni sumiennej pracy. To co znajduje sie na forach to niestety, ale
    odpowiedzi mają błedne, a do tego daja stare testy . Wiekszosc osob ktore
    sprzedaja testy sa oszustami, bo biora odpowiedzi z roznych forum i nie
    wiedza ze wprowadzaja ludzi w blad dajac testy z bledami !!!
    Ja moge przesłac moje przykładowe to sobie sprawdzicie(wybierzecie
    odpowiedzi ktore chcecie)

    SPRAWDZONE w 100% !!!! MOZECIE MI ZAUFAC !!!

    Wiele osób korzystało z mojego opracowania i zdali pozytywnie!!!

    Z moją pomocą doskonale się do niego przygotujesz i zdasz go bez żadnych
    problemów!

    Dodaje za darmo !!!

    - WZOR PODANIA
    - WZÓR ŻYCIORYSU
    - MULTISELEKT- pytania + zadania matematyczne + Opis(ogolny
    ,szeciany,zdjecia i pamiec fotograficzna,opis zdarzenia i pamiec
    tekstowa,logika,test na refleks)+zasada działania.
    - WYWIAD ZORGANIZOWANY i zasada działania
    - PORADNIK - jak się lepiej zaprezentować na egzaminie.
    + porady przez gadu gadu lub majla

    !!! POLECAM !!!

    Jesli masz jakies pytania odnosnie rekrutacji, pracy w Policji itp to pisz ,
    udziele Ci RZETELNYCH i SPRAWDZONYCH informacji.

    n...@p...onet.pl

    gg 6775028

    !!! SŁUŻE POMOCĄ !!!

    100% zadowolenia !!!

    EXPRESOWA WYSYŁKA nawet w ciagu 5 minut !!!

    UWAGA

    NIE BIERZCIE NIE SPRAWDZONYCH

    U MNIE MACIE GWARANCJE SPRAWDZONYCH I PEWNYCH TESTÓW

  • 2. Data: 2008-09-15 08:52:40
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Chcesz pracowac w Policji ? To ogloszenie jest dla Ciebie:
    >
    > Posiadam wszystko co jest potrzebne do zdania egzaminu do Policji,

    I chcesz o tym poDYSKUTOWAĆ ?