PracaGrupypl.praca.dyskusje › platforma wiertnicza

  • 1. Data: 2003-08-10 17:32:07
    Temat: platforma wiertnicza
    Od: "Krzysztof Pernak" <b...@p...onet.pl>

    Witam.Mam na imie Krzysztof , szukam informacji na temat pracy na
    platformach wiertniczych, może ktos coś wie, z góry dziekuje.

  • 2. Data: 2003-08-11 10:16:56
    Temat: Re: platforma wiertnicza
    Od: "Ela" <e...@W...onet.pl>

    > Witam.Mam na imie Krzysztof , szukam  informacji na temat pracy na
    > platformach wiertniczych, może ktos coś wie, z góry dziekuje.
    >
    > Ela Witam jestem już weteranem poszukującym informacji o platformach. do tej
    pory trafiałam na samych naciągaczy. Odradzam ofertę z www.platformax.pl - to
    tacy sami oszuści jak inni- za 8,00 zł. przysyłają ci jakieś skserowane
    dziadostwo. Z tego co sie dowiedziałam od gościa którego spotkałam na czacie -
    pracuje na platformie - podobno w gazecie wyborczej w wydaniu poniedziałkowym
    ogłasza się forma rekrutująca do pracy na platformach ale z bezwzględna
    znajomością j. angielskiego ( zastrzegam sie nie zdążyłam tego sprawdzić ) -
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-11 15:01:10
    Od: "Sylvester" <s...@2...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Pernak" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.Mam na imie Krzysztof , szukam informacji na temat pracy na
    > platformach wiertniczych,
    Witam
    Szukając pracy przez internet znalazłem
    stronę:http://www.oilcareer.com?page=tellafriend.htm