PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytania dotyczace pracy

  • 1. Data: 2003-08-10 15:26:22
    Temat: pytania dotyczace pracy
    Od: "Piotr" <p...@2...97.114.64>

    1. Pelen etat domyslnie to 8 godzin?
    W administracji pewnie to 6 godzin?

    2. Jakie sa kategorie zaszeregowania i na jakiej podstawie sa one okreslane
    np. III kat. zaszeregowania to 800 zl brutto. Wiem tyle ze to minimalna
    pensja krajowa w umowie o prace

    3. Brutto jest liczony z podatkiem, czy bez i jak to sie ma do ZUSu?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Piotr

  • 2. Data: 2003-08-10 17:30:35
    Temat: Odp: pytania dotyczace pracy
    Od: "grupa" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@2...97.114.64> napisał w wiadomości
    > 1. Pelen etat domyslnie to 8 godzin?
    > W administracji pewnie to 6 godzin?

    Nie w administarcji to także 8 godzin i 40 godzin tygodniowo
    > 2. Jakie sa kategorie zaszeregowania i na jakiej podstawie sa one
    okreslane
    > np. III kat. zaszeregowania to 800 zl brutto. Wiem tyle ze to minimalna
    > pensja krajowa w umowie o prace

    To zależy od regulaminu wynagradzania, Zakłaowego Układu Zbiorowego Pracy
    itp. Nie może być mniej niż 800 zł brutto

    > 3. Brutto jest liczony z podatkiem, czy bez i jak to sie ma do ZUSu?

    Brutto to jest brutto czyli z podatkiem i z ZUS

  • 3. Data: 2003-08-10 19:13:10
    Temat: Re: pytania dotyczace pracy
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    grupa wrote:
    > Użytkownik "Piotr" <p...@2...97.114.64> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie w administarcji to także 8 godzin i 40 godzin tygodniowo

    A jest gdzies definicja etatu ? Ze te 8 godzin na dobe
    i 40 tygodniowo to etat ? A jak pracodawca postanowi
    ze u niego etat to 2 godziny na dobe i 10 tygodniowo ,
    i za taki etat bedzie placil 2000 brutt , to co ? :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 4. Data: 2003-08-10 19:19:38
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    grupa wrote:

    > . Nie może być mniej niż 800 zł brutto

    Czyzby ? :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 5. Data: 2003-08-12 17:34:46
    Od: "Piotr" <p...@2...97.114.64>

    > Brutto to jest brutto czyli z podatkiem i z ZUS

    tzn. z wliczonym podatkiem i ZUS. W innych zrodlach czytalem rozne wersje
    zrobku brutto...

  • 6. Data: 2003-08-13 17:12:08
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "onsok" <onsok1@wp_.pl> napisał w wiadomości

    > Czyzby ? :)
    > --
    > Pozdrawiam.
    > onsok

    NO WŁAŚNIE!!!!! :)))

    Tomek

  • 7. Data: 2003-08-16 09:29:09
    Od: "Piotr" <p...@2...97.114.64>

    > Brutto to jest brutto czyli z podatkiem i z ZUS

    Mozna spojrzec na cenniki sprzetu komputerowego. Bez podatku VAT to netto. Z
    wliczonym podatkiem jest zawsze brutto.
    Mozna cieszyc sie ze dostaje sie na reke zawsze kwote brutto. Jezeli ktos
    poda netto to obciety bedzie podatek i ZUS.