PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrunię panią

  • 1. Data: 2003-08-10 18:23:08
    Temat: zatrunię panią
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Czy w polskim prawie jest jakiś zapis według którego pracodawca nie może
    odrzucić kogoś ze względu na płec? Chodzi mi o to czy w ogłoszeniu może
    lawnie napisać, że szuka tylko kobiet?

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 2. Data: 2003-08-10 19:06:19
    Temat: Re: zatrunię panią
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    martin wrote:
    > Czy w polskim prawie jest jakiś zapis według którego pracodawca nie
    > może odrzucić kogoś ze względu na płec?

    Oczywiscie ze tak. W kodeksie pracy. Jesli udowodnisz
    ze przyczyna odrzucenia byla plec to mozna dochodzi
    odszkodowania :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-08-10 19:26:43
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "onsok" <onsok1@wp_.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ze tak. W kodeksie pracy. Jesli udowodnisz
    > ze przyczyna odrzucenia byla plec to mozna dochodzi
    > odszkodowania :)

    To ja juz sie zglaszam:
    http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014.html?group
    =pl.praca.oferowana&tid=13371

    i zaraz skarze ich o odszkodowanie ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 4. Data: 2003-08-11 14:56:06
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Oczywiscie ze tak. W kodeksie pracy. Jesli udowodnisz
    > ze przyczyna odrzucenia byla plec to mozna dochodzi
    > odszkodowania :)
    Są sytuacje wyjątkowe. Jesli ktoś poszukuje panią do towarzystwa, to
    odrzucenie faceta jest chyba normalne i nie świadczy o żadnej dyskryminacji,
    prawda?

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej