PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Altkom ...

  • 1. Data: 2003-11-30 22:13:23
    Temat: Dlaczego w Altkom ...
    Od: "dmft" <d...@o...pl>

    ... szukaja juz od ponad roku Szefa Projektów z "dobra znajomoscia jezyka
    angielskiego"?
    Dotyczy to rowniez innych ogloszen tej firmy.

    Pozdrawiam
    dmft

  • 2. Data: 2003-11-30 22:17:10
    Temat: Re: Dlaczego w Altkom ...
    Od: "dmft" <d...@o...pl>

    Witam ponownie

    Astroman na swojej stronie takze od wielu miesiecy proponuje stanowisko IT
    Manager

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 3. Data: 2003-12-01 07:22:27
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "dmft" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > angielskiego"?
    > Dotyczy to rowniez innych ogloszen tej firmy.

    darmowa reklama -firma jest dynamiczna i sie rozwija:)

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-12-01 07:48:39
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "dmft" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ... szukaja juz od ponad roku Szefa Projektów z "dobra znajomoscia jezyka
    > angielskiego"?
    > Dotyczy to rowniez innych ogloszen tej firmy.

    Dlatego, ze tak naprawde nie potrzebuja nikogo na szybko, tylko:
    - chca miec bata na obecnych pracowników
    - moga wylowic jakas perelke dla siebie.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 5. Data: 2003-12-01 09:20:45
    Temat: Odp: Dlaczego w Altkom ...
    Od: "exit" <no spam_josh11@wp.pl>

    Użytkownik dmft <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bqdplm$98a$...@n...onet.pl...
    | ... szukaja juz od ponad roku Szefa Projektów z "dobra znajomoscia jezyka
    | angielskiego"?
    | Dotyczy to rowniez innych ogloszen tej firmy.

    Altkom ma jak najgorsze notowania w branzy jesli chodzi o rotacje
    pracownikow,slaba place i kombinacje z wynagrodzeniem.
    Mnogosc ogloszen dowodzi tylko i wylacznie o nieudolnosci dzialu HR tej
    firmy.
    Nie polecam
    exit

  • 6. Data: 2003-12-01 10:13:06
    Od: "fajna laska" <f...@W...gazeta.pl>

    Użytkownik "exit" <no spam_josh11@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracownikow,slaba place i kombinacje z wynagrodzeniem.
    > Mnogosc ogloszen dowodzi tylko i wylacznie o nieudolnosci dzialu HR tej

    Zgadzam sie w 100%. Mialam watpliwa przyjemnosc uczestniczenia w rozmowie z
    niejaka pania Napiorkowska. Jesli reszta pracownikow dzialu rekrutacji w
    Altkomie jest rownie kompetentna to gratuluje :)

    --
    Za uwagę dziękuje
    fajna laska

  • 7. Data: 2003-12-01 12:20:18
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > Zgadzam sie w 100%. Mialam watpliwa przyjemnosc uczestniczenia w rozmowie
    > niejaka pania Napiorkowska. Jesli reszta pracownikow dzialu rekrutacji w
    > Altkomie jest rownie kompetentna to gratuluje :)

    Wzajemnie, mam podobne wrazenia po rozmowie z brygada 3-osobowa.
    Nieprzyjemnie, sztywno i traktuja Cie jak intruza w swoim niebeskim budynku.

    Darek

  • 8. Data: 2003-12-01 15:32:03
    Od: "yogi" <w...@e...com.pl>

> [...]
    > angielskiego"?
    > Dotyczy to rowniez innych ogloszen tej firmy.

    bo sie tam fajnie pracuje :-D i stąd rotacja
    mają też bardzo user friendly sposób rekrutacji więc zapewne sporo odpada

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-12-01 15:35:43
    Od: "yogi" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik Darek/Ethan w wiadomości
    > Wzajemnie, mam podobne wrazenia po rozmowie z brygada 3-osobowa.
    > Nieprzyjemnie, sztywno i traktuja Cie jak intruza
    też przechodziłem , może to ma być test na asertywność ?
    podobno najpierw trzeba na wejściu opieprzyć ze dwa razy za zachowanie
    poniżające i wtedy czują że jesteś osobą z godnością więc można przystąpić
    do normalnej rozmowy :-D

    > w swoim niebeskim budynku.
    czyżby kupili tę budę ?
    nie wierzę że mają tyle kasy