PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie sa potrzebne badania???

  • 1. Data: 2003-11-30 17:18:10
    Temat: Jakie sa potrzebne badania???
    Od: "Tysia" <t...@b...plNOSPAM>

    Witam!

    Chcialabym sie dowiedziec jakie sa potrzebne badania chcac pracowac np. w
    kuchni, w barze, itp.? Jakich lekarzy musze odwiedzic? Ile mnie to bedzie
    kosztowalo, itp........

    Pozdrawiam

    Tysia

  • 2. Data: 2003-11-30 18:28:17
    Temat: Re: Jakie sa potrzebne badania???
    Od: "sławomir" <s...@e...pw.edu.pl>

    podstawą jest wyrobienie Książeczki Sanepidu

  • 3. Data: 2003-12-01 09:51:29
    Od: "Tysia" <t...@b...plNOSPAM>

    Użytkownik "sławomir" <s...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > podstawą jest wyrobienie Książeczki Sanepidu

    A moglbys mapisac cos wiecej na ten temat? Nie wiem od czego zaczac
    wyrabianie takiej ksiazeczki....

    Pozdrawiam

    Tysia