1. Data: 2003-11-30 17:18:10
Temat:Jakie sa potrzebne badania???
Od:"Tysia" <t...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chcialabym sie dowiedziec jakie sa potrzebne badania chcac pracowac np. w
kuchni, w barze, itp.? Jakich lekarzy musze odwiedzic? Ile mnie to bedzie
kosztowalo, itp........

Pozdrawiam

Tysia

2. Data: 2003-11-30 18:28:17
Temat:Re: Jakie sa potrzebne badania???
Od:"sławomir" <s...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

podstawą jest wyrobienie Książeczki Sanepidu

3. Data: 2003-12-01 09:51:29
Od:"Tysia" <t...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sławomir" <s...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> podstawą jest wyrobienie Książeczki Sanepidu

A moglbys mapisac cos wiecej na ten temat? Nie wiem od czego zaczac
wyrabianie takiej ksiazeczki....

Pozdrawiam

Tysia