PracaGrupypl.praca.dyskusje › narobienie "syfu" w mcdonalds

  • 1. Data: 2003-11-30 18:52:48
    Temat: narobienie "syfu" w mcdonalds
    Od: "szary zjadacz chleba" <s...@p...com>

    Mam zamiar zatrudnić się dla jaj w mcdonalds, a po paru dniach
    powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy. Co mi grozi za taki czyn,
    poza negatywem w życiorysie? ;) he he

  • 2. Data: 2003-11-30 18:56:43
    Temat: Re: narobienie "syfu" w mcdonalds
    Od: "finiu" <f...@g...pl>

    > Mam zamiar zatrudnić się dla jaj w mcdonalds, a po paru dniach
    > powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy. Co mi grozi za taki czyn,
    > poza negatywem w życiorysie? ;) he he

    NTG
    proponuję pl.rec.glupota.nie.boli

  • 3. Data: 2003-11-30 19:23:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 30 Nov 2003 19:52:48 +0100, "szary zjadacz chleba"
    <s...@p...com> wrote:

    >Mam zamiar zatrudnić się dla jaj w mcdonalds, a po paru dniach
    >powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy.
    ^^^^^^^ Ronaldowi? ;)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-11-30 19:31:29
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    szary zjadacz chleba wrote:

    > Mam zamiar zatrudnić się dla jaj w mcdonalds, a po paru dniach
    > powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy. Co mi grozi za taki
    > czyn, poza negatywem w życiorysie? ;) he he

    czyzby nadchodzil czas odwaznych, szczerych i bezkompromisowych
    frajero....tfu ludzi?

  • 5. Data: 2003-11-30 21:51:58
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "szary zjadacz chleba" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Mam zamiar zatrudnić się dla jaj w mcdonalds, a po paru dniach
    > powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy. Co mi grozi za taki czyn,
    > poza negatywem w życiorysie? ;) he he

    Idiotyzm.
    Bezdiesz mial satysfakcje ze zdolowania innego nieszczesnika bedacego oczko
    wyzej na drabinie sluzbowej?
    Chyba jeszcze nigdzie nie pracowales, jak masz taki pomysly.

    ---

  • 6. Data: 2003-11-30 23:11:45
    Od: "Asia Witek" <a...@b...pl>

> [...]
    > Mam zamiar zatrudnić się dla jaj w mcdonalds, a po paru dniach
    > powiedzieć szefowi co o nich myślę itp rzeczy. Co mi grozi za taki czyn,

    praktycznie nic Ci nie grozi. Ale wez pod uwage ze swiat jest jednak
    cholernie maly, a kiedys bedziesz szukal na powaznie pracy... ;)

    Asiek

  • 7. Data: 2003-12-01 06:56:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Czy rzeczywisie nic nie grozi?
    >WYobraz sobie, ze przychodzi do Ciebie na rozmowe jakis gosc, wydaje sie
    >rozsadny itd itp. Patrzysz w jego swiadectwo pracy, a tam jest posada
    >kilkutygodniowa czy kilkudniowa w mcshit, ktora zatail w cv/lm/rozmowie.
    A widziałeś Ty kiedyś świadectwo pracy ? :-)))

  • 8. Data: 2003-12-01 07:33:32
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

> [...]

    rozsadny itd itp. Patrzysz w jego swiadectwo pracy, a tam jest posada
    kilkutygodniowa czy kilkudniowa w mcshit, ktora zatail w cv/lm/rozmowie.
    Wykrecasz numer do mcshit, a tam Cie informuja, ze koles mial gowniarski
    wybryk, do pracy przychodzi dla zabawy i nie dali rady sie z nim dogadac. A
    na Twoim biurku lezy jeszcze kilkanascie innych podan o prace...

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 9. Data: 2003-12-01 08:04:20
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Konik Bujany" <k...@p...invalid> napisał w wiadomości

    > A widziałeś Ty kiedyś świadectwo pracy ? :-)))

    A widziales prawidlowo skonfigurowany post? Nie ? To spadaj na FAQ...

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 10. Data: 2003-12-01 09:00:44
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Mon, 1 Dec 2003 08:33:32 +0100
    "Jarek" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    > sie rozsadny itd itp. Patrzysz w jego swiadectwo pracy, a tam jest
    > posada kilkutygodniowa czy kilkudniowa w mcshit, ktora zatail w

    przepraszam a skad rekrutujacy bedzie mial to swiadectwo pracy, ba,
    wiedzial w ogole o nim - skoro w CV delikwent nie wspomnial ze tam
    pracowal i zadnego swiadectwa z MCD nie dal?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun