PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia

  • 1. Data: 2003-11-30 22:11:51
    Temat: rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
    Od: "grysiek" <g...@p...onet.pl>

    Czytałem Art. 53. § 1. i 2. i mam następujace pytanie: czy pracodawca może
    rozwiazać umowę o pracę bez wypowiedzenia jeśli pracownik ma niezdolność do
    wykonywania pracy w skutek choroby od 2go września, a do pracy stawi sie 2go
    grudnia.

    Pracownik rozpoczal pracę na czas nieokreślony w połowie kwietnia. W sierpniu
    korzystał z 5ciodniowego zwolnienia lekarskiego (czy ten okres się też sumuje
    do 3 miesięcy czy warunkiem jest ciągłość przebywania na zwolnieniu lekarskim
    3 miesiącach? - przypuszczam że nie).

    Czy jeśli w międzyczasie tych 3 miesięcy pracownik korzystał z 4 dni urlopu na
    rządanie to czy ma to jakieś znaczenie, że była przerwana ciągłość
    niezdolności do pracy w wyniku choroby??

    i ostatnie pytanie (może niemądre nawet ale bardziej zadane pro-forma): czy
    jeśli pracownik zjawia się nawet będąc na nieprzerwanym zwolnieniu lekarskim
    od 2go wrzesnia a wraca 2go grudnia to czy to są już trzy miesiące czy tez
    brakuje jednego dnia?

    pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
    GRysiek

  • 2. Data: 2003-11-30 22:14:34
    Temat: Re: rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
    Od: "grysiek" <g...@p...onet.pl>

    przepraszam za byka z żądaniem, sam nie wiem jak się wymsknął! przez ten rząd
    nasz pewnie! :)